Протягом життя кожна сьома українка стикається з раком молочної залози. Це найпоширеніше онкологічне захворювання серед жінок в Україні.
За даними Інституту раку, перший огляд виявляє у чверті з них такі метастатичні стадії хвороби, які вилікувати надзвичайно важко. Змінити ситуацію допоможе раннє виявлення хвороби – на 1-й стадії рак грудей виліковується у 95% пацієнток!
Avon – компанія жінок для жінок. І наші благодійні ініціативи виявляють найболючіші питання для українок – щоб допомогти їм. Ми знаємо, що по-справжньому красивою і щасливою жінка може бути лише тоді, коли здорова. Саме тому уже майже 20 років Avon робить посильний внесок у боротьбу з раком грудей у рамках своєї благодійної програми «Місія проти раку молочної залози».
Брошка. Посріблена, 200 грн
За цей час ми багато дізналися про ставлення українок до хвороби. Останнє масштабне дослідження, яке допомогло нам краще їх зрозуміти, пройшло в серпні. Ми знали, що до лікарів звертаються запізно, але навіть не припускали, що не звертаються взагалі!
Половина дівчат 18-25 років ніколи не відвідували мамолога. Ситуація не особливо змінюється і в більш дорослому віці: 38% українок 25-45 років сказали, що ніколи не обстежувалися у цього фахівця. Тільки кожна четверта українка робить це щороку.
Основна причина, яку називають жінки, – відсутність такої звички. На жаль, в українському суспільстві немає культури стежити за своїм здоров’ям і звертатися до лікаря з метою профілактики. Ми як соціально-відповідальний бізнес продовжуватимемо говорити українкам про це. Я закликаю кожну жінку проходити огляд у лікаря щороку. Це можна робити, наприклад, у жовтні – місяці, який ВООЗ оголосила місяцем боротьби з раком грудей.
Лише дві з п’яти жінок можуть розпізнати первинні ознаки розвитку захворювання. Насправді профілактично жінці потрібно відвідувати мамолога раз на рік починаючи з 20-річного віку. Також щомісяця проводити самообстеження, роблячи пальпацію молочної залози перед дзеркалом. Своєчасне виявлення захворювання може врятувати життя. Зверніться відразу до мамолога, якщо помітили:
Ви можете подбати не лише про себе, а й нагадати про регулярні відвідування мамолога та самообстеження мамам, бабусям, сестрам, подругам.
Посріблений браслет “Арія”, 350 грн
У AVON є спеціальна лінія товарів із рожевою стрічкою – всесвітнім символом боротьби з раком грудей. 100% від прибутку йде на реалізацію соціальних ініціатив компанії.
Читай также: Яким було відкриття соціальної виставки «Не така як інші вона»
Не кожна жінка в Україні має доступ до засобів сучасної діагностики. Медичні установи гостро потребують сучасного обладнання, особливо якщо йдеться про державні заклади чи установи у віддалених куточках країни. За час роботи програми «Місія проти раку грудей» в Україні зібрано понад 19 млн грн. На ці кошти компанія закупила 19 одиниць сучасного медичного обладнання, яке передала 11 державним онкологічним лікарням.
Наприклад, завдяки цьому обладнанню тільки в 2019 р. в Черкаській області обстежилося 3035 жінок, у Полтавській – 1612, у Сумській – 1410.
Прикраса на шию “Марійка”, 250 грн
Мобільні мамографічні комплекси допомагають лікарям виїжджати на щорічні обстеження в маленькі містечка і села. Щорічно компанія проводить масштабні освітні проєкти, щоб нагадувати про важливість профілактики. На всеукраїнську безкоштовну гарячу лінію «Разом проти раку грудей» за весь час роботи надійшло понад 123 000 дзвінків. У рамках «Школи сучасної мамографії» проходили семінари від провідних європейських лікарів, що дало змогу українським медикам отримати найпередовіші знання в діагностиці молочної залози.
Якщо ви не хочете залишатися осторонь і бажаєте підтримати компанію в боротьбі з гостросоціальними проблемами, то зробити це буде просто. Для цього потрібно замовити благодійну продукцію «Рожева стрічка» у представника компанії або на сайті my.avon.ua. Це спеціальна лінія товарів із рожевою стрічкою – всесвітнім символом боротьби з раком грудей. 100% від прибутку йде на реалізацію соціальних ініціатив Avon. Купуючи ці товари, ви буквально допомагаєте врятувати життя, адже цьогоріч наша мета – зібрати кошти на покупку 20-ї одиниці обладнання мамографії.