«Ця співпраця для мене – можливість дослідити нові грані дизайну, поєднавши наші улюблені елементи з новими ідеями GRIE. Спільно ми прагнемо створити аксесуари, зручні, універсальні, але в той же час помітні statement-речі», — прокоментувала Лілія Пустовіт.
Колаборація представлена капсулою зручних та стильних клатчів двох форм, що побудовані на фірмових металевих рамках бренду GRIE. Ці сумки виконані у текстурах високоякісної шкіри та замшу, у стриманій, але виразній кольоровій палітрі, яка легко інтегрується в гардероб сучасної жінки та гармонійно поєднуються з атмосферою дня та вечора.
«В одному з епізодів стрічки «Ляльки» Такесі Кітано ми бачимо дівчину, яка щодня робить бенто – і йде з ним у парк. Інша героїня зав’язує свої речі у красиву хусточку. Це історія про естетику в усьому, а також про втілення власного внутрішнього світу – через речі, усвідомлення їх краси», – розповідає дизайнер Лілія Пустовіт про натхнення та назву дропу.
Водночас у простих моделях аксесуарів закладена практична місія – вони гармонійно поєднуються як з формальними, так і з повсякденними, а також урочистими образами, додаючи нотку розслабленості.
У найближчих планах дизайнерок – продовження співпраці, відомо, що Пустовіт та Гришаєва вже створюють наступну модель. Клатчі, розроблені у дизайн-студії в Києві, виробляються у Харкові неймовірною та сміливою командою українських майстрів.
Читайте також: ЯРОСЛАВА МАГУЧІХ: СВІТОВА РЕКОРДСМЕНКА ТА ОЛІМПІЙСЬКА ЧЕМПІОНКА ЗІ СТРИБКІВ У ВИСОТУ В НОВОМУ КАМПЕЙНІ БРЕНДУ