
SIGN OF INTEGRITY: бренд Coosh змінив лого
Український бренд одягу та аксесуарів COOSH презентує нове лого — символ цілісності. Це знак, який інтегрує літери з назви COOSH, створюючи унікальний візуальний код.

Нове лого стало відображенням довгого шляху до пошуку себе і віднайдення балансу. Це більше, ніж просто логотип — це народження цілісного бренду, який дотримується виключно своїх принципів. Цей знак про те, що бренд не змінився, а нарешті сформував себе та знайшов власну ідентичність.
З нагоди запуску нового лого COOSH випускає свої перші icon pieces: лаковані лофери і водолазку, разом з якими активно вступає у сегмент мідл.


Читайте також: АКТОРКА ЄВА МЕНДЕС ПРЕДСТАВИЛА ЕКОЛОГІЧНУ КОЛЕКЦІЮ STELLA MCCARTNEY
Тепер кожен, хто носить COOSH, гордо позиціонує себе як незалежну частину бренду, яка повністю приймає себе та свою цілісність.
Більше від
- Людина більша за травму: соціальна кампанія від RITO x UNBROKEN
- KHUSTYNA х Ганна Криволап представляють колекцію шовкових хустин «Luminescence», натхненну внутрішнім світлом українців
- LITKOVSKA презентує різдвяний дроп та кампанію про мрію, яка веде крізь життя
- Чому фешн знову закохався в хутро
- Дженна Ортега вибирає Bevza — образ зірки на червоному хіднику кінофестивалю в Марракеші