BEVZA дебютувала з лінією сумок під час показу колекції SS'24 в рамках тижня моди в Нью-Йорку у вересні 2023 року.Бренд продовжує поширювати національну символіку колосків по всьому світу та сьогодні офіційно запустили сумки онлайн.
«Україна є одним із найбільших експортерів пшениці у світі. Земля, яку ми захищаємо, годує багато інших країн. Для нас пшениця завжди була священним символом», - дизайнерка Світлана Бевза.
Для кампанії сумок бренд обрав Нью-Йорк, щоб показати актуальність легендарної інсталяції Агнес Денес «Пшеничне поле — Протистояння». Художниця виростила пшеничне поле на порожньому Манхеттені в 1982 році.
У її творчості Пшеничне поле було символом та універсальним поняттям; воно представляло їжу, енергетику, комерцію та економіку. У ньому йдеться про безгосподарність, марнотратство, голод у світі та екологічні проблеми. З тих пір людство пережило стільки потрясінь: змінилися пейзажі, змінилися покоління, але хліб та пшениця – вічний символ.
Лінія шкіряних сумок складається з 5 різних сумок із символічними деталями у вигляді плоского колоска на фурнітурі, а також ременів із такою ж фурнітурою. Зйомка відбулася у Нью-Йорку у вересні цього року.
Читайте також: ПРО ЩО ЖІНКА МОВЧИТЬ: СВІТЛАНА БЕВЗА, ДИЗАЙНЕРКА