Джинси ще ніколи не виглядали так сексуально!
Важко уявити людину, яка зробила для популяризації ансамблю джинси-футболка більше, ніж супермодель Сінді Кроуфорд. Після знакової реклами Pepsi 1992 року, головну роль у якій зіграла спекотна красуня, цей комплект став уніформою американців.
Через 25 років Кроуфорд знову одяглася у свій улюблений образ, але цього разу — власного дизайну. У колаборації із брендом ПОВТОРЕНО / ВИКОНАНО модель випустила капсульну колекцію, що складається з футболок, джинсів та світшотів. Лінійку назвали на честь творця — The Crawford.
Читайте також: ТЕЙЛОР СВІФТ РОЗРОБИЛА ЛІНІЙКУ МЕРЧУ
Вона популяризувала образ, який є основою філософії RE/DONE, — заявив представник бренду.
Колекція The Crawford буде доступна на сайті ПОВТОРЕНО / ВИКОНАНО і в таких магазинах, як Barneys, Colette и Ron Herman Japan із середини вересня. Футболки з портретом моделі авторства Марко Головіано, бавовняні худорляві та джинси з високою посадкою коштуватимуть від 160 до 328 доларів (близько 4000-8000 гривень).
Статті по темі:
ЛІЛІ РОУЗ-ДЕПП ЗНЯЛАСЯ ТОПЛЕС ДЛЯ МОДНОГО ЖУРНАЛУ
ДИВНИЙ ТОВАР: HELMUT LANG ВИПУСТИВ СУМКУ У ВИГЛЯДІ Сміттєвого ПАКЕТУ