Бренд представив лінійку одягу для відпочинку, який кращий за повсякденний.
Нова лінійка Sleeper створена на основі ідеї dressed to chill – одягу для відпочинку як повсякденного. Вона складається з принтованих та однотонних лляних суконь із квадратним вирізом. Усі вони були придумані та пошиті на власному виробництві українського бренду під пісні Джейн Біркін та Сержа Генсбура часів їхніх сімейних поїздок на південь Франції.
Нам подобається ідея того, що одяг для відпочинку це новий кежуал. Мені здається, що це так просто, чарівно і відображає просту радість життя,
– каже творець бренду Ася Вареца.
Принти для колекції створила текстильний дизайнер Юлія Герасько, яка раніше співпрацювала з такими брендами як Dries van Noten, Haider Ackermann, Balmain та Mary Katrantzou. Чорний великий горох на білому тлі та зворушливий квітковий принт стали головною окрасою нової весняно-літньої колекції. Їх доповнили червоним, блідо-рожевим, темно-синім та блакитним. Вперше сукні бренду виконані одразу у двох варіантах довжини — міні з воланами на рукавах три чверті та довші із рукавами буф на м’якій гумці.
Читайте також: 6 ОБРАЗІВ ДЛЯ ВЕСЕННИХ СВЯТІВ НА ВСЕ ВИПАДКИ ЖИТТЯ
Доповненням до лляної лінійки стали прозорі сукні з оголеними плечима, які бренд пропонує носити прямуючи до моря, як з базовими, так і з контрастними купальниками.
На виготовлення одного виробу потрібно від 6 до 8 годин роботи на власному виробництві Sleeper. При цьому не використовуючи технології масового пошиття, а це означає, що за кожною річчю стоїть окремий фахівець, який створює її від початку до кінця.