
Smart, casual and sport: бренд MORE ONE представив осінню колекцію, натхненну жінками
Бренд MORE ONE присвятив нову колекцію жінці, яка встигає все, балансує між задачами і при цьому не втрачає власну унікальність. В один момент вона зайнята роботою, в інший – вже на просекко з подругами. Сьогодні гуляє Парижем, а завтра – в заторі на ще одну зустріч. При цьому речі з нової колекції підлаштовуються під її ритм, спосіб життя та багатозадачність.

“Жінка сьогодення – одночасно легка і складна. Вона може обирати червону помаду, робити сотні справ одночасно, будувати кар’єру і особисте життя. Але не втрачати особистість у цьому нескінченному потоці завдань. В новій колекції переважають базові речі, які попри це, допомагають виділитися, виглядати інакше, по-особливому. Можна змінювати верх або низ образу, додавати акцентні деталі, міксувати речі між собою та створювати багатошарові образи. Одяг лише допомагає підкреслити сутність жінки, її настрій та характер”, – зазначає засновниця та дизайнерка бренду MORE ONE Вікторія Алєксєєнко.



До колекції увійшли речі традиційних для осінньо-зимового сезону кольорів – базові чорний та білий, бордо, глибокий синій. А також актуальні мініспідниці зі складками, прямі класичні брюки та більш трендові шовкові штани, сорочки з бантом, драпіровані лонгсліви.






Читайте також: ВІДСТАНЬ НЕ МАЄ ЗНАЧЕННЯ, КОЛИ Є НАТХНЕННЯ: У ЩО ВИЛИВСЯ ТВОРЧИЙ СОЮЗ ОЛЕНИ БУРБИ ТА ОЛІМПІЇ ВАЙТМУСТАШ
Більше від
- Кейт Міддлтон та принц Вільям показали зворушливу різдвяну листівку з дітьми
- Маргарет Кволлі та A$AP Rocky у кадрі: як Мішель Гондрі знімав ролик для Chanel – фото
- Український бренд одягу HEY BECCA відкрив перший офлайн-магазин у Києві
- Бренд Feb презентує новий дроп натхненний Федеріко Фелліні «La Pausa»
- Нова зимова колекція від Rikky Hype