Закрити
UA
Мода

Зміна варти: Гурам Гвасалія став креативним директором Vetements

Поділись:

Як показує практика, зміна креативних директорів у люксових брендах призводить до їхнього стрімкого зльоту.

posts-to-db-Фото 1

Instagram/@gvasalia

Займати місце креативного директора у будь-якому іменитому бренді – відповідальна місія, адже на посаду входить не лише створення нових колекцій, а й підтримання престижного іміджу лейблу. Ось і у Vetements відбулися кадрові переміщення: посаду головного дизайнера зайняв Гурам Гвасалія, який разом зі своїм братом Демною Гвасалією започаткували бренд.

До цього моменту креативом у компанії займався Демна, але після того, як дизайнер перейшов на Balenciaga в 2019 році, повністю керувати сімейним брендом довелося Гураму. Він не став шукати нікого на заміну своєму братові, а вирішив сам обійняти посаду головного креатора. Про це Гурам особисто повідомив про свою сторінку в Інстаграм.

Всьому свій час. І зараз час вийти і сказати: починаючи з колекції осінь-зима — 2022/2023, я взяв на себе відповідальність за бренд і вирішив зайняти місце креативного директора Vetements,

– йдеться у публікації.

Варто зазначити, що дизайнер зберіг характер бренду Vetements і в ньому, як і раніше, можна побачити маски-балаклави, оверсайз, пальто прямого крою та акцентну лінію плечей.

Читайте також: Нерозказані секрети будинку Гуччі 

Гурам зазначив, що ДНК його бренду завжди був унікальним і намагається відстоювати його постійно. За допомогою нових колекцій він доводить усім дівчатам та юнакам, які бачать себе в моді, але боятися про це заявити, що не варто приховувати свою особу та йти на поводу у суспільства.

В останні роки було багато спроб забрати у Vetements те, що завжди належало Vetements. Щоб зберегти цілісність бренду, його коди та ДНК, я знав, що треба робити. Я зрозумів, що мені потрібно виступити публічно, хоч я дуже закрита людина і для мене це виклик, і розповісти всім юнакам та дівчатам, які мріють про моду, але надто бояться сказати це своїм батькам, які не схвалять цей вибір, що не треба приховувати те, що горить у вас усередині.

Гвасалія поділився своєю особистою історією про те, що в юності він також хотів пов’язати своє життя з модою, але Демна його випередив і вже вчився у школі моди, а батьки називали Гурама “останньою надією” та тим, “хто прогодує сім’ю”. Тому йому довелося спочатку закінчити економічний ВНЗ, а вже після піти вчитися в школу моди.

posts-to-db-Фото 2

Instagram/@vetements_official

Безсумнівно, естетика Vetements і Balenciaga десь перетинаються, і дивлячись на популярність останнього бренду складно прогнозувати такий успіх його братові, але ми тримаємо кулаки за Гураму і сподіваємося, що модний світ знову заговорить про Vetements.