Підбиваємо підсумки у всіх сферах нашої життєдіяльності та почнемо з бьюті-індустрії.
У світлі пандемії та локдаунів люди все більше часу проводять в інтернеті, в тому числі гугля нові модні тренди. Свіжі віяння приходять до нас як у модній сфері, так і в індустрії краси. Редакція Marie Claire вивчила головні hair-тренди за цей рік та готова поділитися рейтингом пошукової системи.
У зв’язку з тим, що суспільство повільно виходить зі стану кризи, викликаної коронавірусом, не дивно, що яскраві мідні відтінки волосся і сміливе фарбування в стилі money piece (освітлення тільки передніх прядок у особи) займає лідируючі позиції в рейтингу найпопулярніших запитів Google у 2021 році. . Це можна пояснити тим, що сучасні дівчата настільки втомилися від монотонного та однотонного ритму життя, що їм захотілося якихось яскравих змін. Так і з’явився попит на яскраво-червоне та мідне фарбування.
Другим за значимістю трендом цього року стала “вовча” стрижка або wolfs cuts. Назва не зовсім збігається з характером тренду, але вперше його світ побачив завдяки Тіктоку. Саме там б’юті-блогери вперше продемонстрували своїм шанувальникам стрижку, що поєднує в собі елементи малет та шегі, які були популярні ще у 1970-х роках. Не довго цей тренд затримався у соціальній мережі, оскільки його швидко підхопила Біллі Айліш, популяризувавши серед своїх шанувальників. “Вовчу” стрижку намагалися повторити багато, завдяки вірусним відео з ТікТока, але, на жаль, не у всіх виходить легким відрізом ножиць зробити ідеальний легкий каскад, тому без руки професіонала цей тренд дивитися, м’яко кажучи, так собі.
Наступний ступінь у топі трендових зачісок займає яскраво мідний або навіть червоний відтінок волосся, який прийшов до нас із серіалу “Гра у кальмара”. Дівчата настільки надихнулися фінальним чином головного героя Сон Кі Хуна та його оновленим кольором волосся, що й самі почали кардинально змінювати свій імідж. А після ще й Чон Хо Ен з’явилася в насичено червоному відтінку і всі збожеволіли від цього тренду.
Чубчик-шторка або привіт із 70-х також потрапив до рейтингу Гугл. Чубчики, в принципі, вже не перший сезон актуальні, але шторка особливо сподобалася дівчатам. За мотивами французьких модниць, всі активно почали обстригати пасма в обличчя та вивчати ази брашингу. Особисто мені цей тренд дуже імпонує, адже я піддалася його чарівності цього року.
Мішура у волоссі – ще один новомодний тренд, який з’явився практично недавно на тих же просторах ТікТок. Саме там самопроголошені бьюті-гуру вчать інших вплітати собі в голову новорічний дощ чи мішуру. Тренд зараз актуальний, адже на носі новорічні корпоративи, а святково виглядати хочеться без особливих зусиль.
Пухнасте волосся знову в моді, принаймні Google-тренди про це говорять. Схоже, дівчата почали приймати як данину своє кучеряве від природи волосся (а хтось навмисно його робить таким) і шанобливо ставитися до цього феномену. А чому б і ні, адже світ повертається до витоків та прагнути натуральності, тому появи такого тренду зовсім не дивує!
Читайте також: Як доглядати за шкірою голови та волоссям в осінньо-зимовий період
Освітлені пасма цього року лідирують і світові перукарі закликають всіляко впроваджувати їх у свій образ. Для більш консервативних жінок є варіант легкого фарбування а-ля балаяжа, а ось для любительок експериментів є ідея розділити волосся на дві частини – чорну та білу – у прямому розумінні цього слова.
Ось так ми пережили цей рік і, повинні відзначити, що пандемія все ж таки залишила свій відбиток на індустрії краси і багато хто погодився на яскраві експерименти.