Моделі демонстрували одяг, який очевидно є частиною чоловічого гардеробу, але саме завдяки цьому він так впевнено підкреслює грацію та жіночність. Дівчата пройшли по подіуму одягнені в ідеально скроєні костюми, білі сорочки з краватками та леопардові пальта. Повіки моделей були густо вимащені чорним, а волосся гладко зачесане назад.
Аристократична зарозумілість колекції натхнена маркізою Луїзою Козаті, а точніше, нею в тандемі з її коханим Габріелле д’Аннунціо – поетом та колекціонером піжам та халатів. За словами Ван Нотена, його привабила з одного боку жінка, яка хоче стати живим витвором мистецтва, з іншого – поет, який створює з декадансу спосіб життя.
Його образи посилаються на передвоєнну епоху, 30-ті та 40-ті роки, і створюються вони переважно брючними костюмами-піжамами зі смугастого шовку. Звірячі принти – сильний акцент колекції, що з’являється то в пальті з темно-зеленим хутряним коміром, то у вечірній сукні під темно-синьою мантією, то у костюмах брюк. Декаданс походить не тільки з похмурого макіяжу, але і з розмаху пальто-халату або об’єму рідких смугастих штанів. Як і раніше, колекція Dries Van Noten орієнтована на жінок, що відбулися, сильних і не позбавлених гострого розуму.
[metaslider id=28987]
Фото: DriesVanNoten.Com