Ми поговорили зі творцями українського бренду LUVI, дизайнерами Людмилою Седляр та Вікторією Заграфовою про те, що для них означає творчість і як працювати з такими зірками як Тіна Кароль, Макс Барських, Ольга Фреймут та іншими.
— Що для вас означає бути творцями?
— Бути творцями це любити те, що ти робиш і не мислити своє життя без реалізації своїх ідей.
– За що ви любите та не любите свою роботу?
— Нам подобається весь процес від початку ідеї до її реалізації. А про не кохання — це коли є конкретне завдання і немає простору для творчості (усміхаються). Тоді може статися замикання та ідея не захоче виходити в люди (сміються)Але це правда «не наше» і зараз такі моменти практично не трапляються.
Читайте також: НА ЗАВИСТЬ КІМ: ЯК УКРАЇНКИ ЗАПУСТИЛИ БРЕНД МІНІМАЛІСТИЧНОГО СПОРТИВНОГО ОДЯГУ
– Який успіх у вашому розумінні?
Успіх це коли ти можеш вибирати. З ким працювати, коли та як. Це – свобода!
– Постійно продукувати нові ідеї та шукати нові шляхи втілення своїх задумів, при цьому залишатися в рамках ДНК бренду – наскільки це є посильним завданням? Як справляєтесь?
— Безумовно, це посильно, і нам це вдається (усміхаються). Ми вважаємо, що для цього просто потрібно постійно перебувати в процесі і бути чесним із собою та з оточуючими, а також вдячними.
– Як відзначаєте перемоги? Чи є у вас особливі ритуали?
— Наші перемоги належать усьому колективу, тому наш головний ритуал — прийти з ранку на роботу і сказати: «Ви бачили це? Це ж неймовірно красиво! Так, ми самі себе хвалимо (усміхаються)!
– Яка річ LUVI є для вас знаковою?
— Все, що ми зробили, веде до наслідків, до створення чогось нового. Тому для нас важливо все, що було зроблено. Це про цілісний шлях, а не окрему історію.
– Серед ваших клієнтів половина українського шоу-бізнесу: Тіна Кароль, Світлана Лобода, Макс Барських, TAYANNA, Ольга Фреймут, Алан Бадоєв, Ассоль та багато інших. Як працювати із зірковими клієнтами?
– Ми дуже любимо талановитих людей! Працювати з ними — це задоволення, а також дуже важливий результат нашої роботи. Це завжди новий виклик нам.
Читайте також: ЯК УКРАЇНСЬКІ І СВІТОВІ ЗНАМІНОСТІ ПІДТРИМУЮТЬ ЕКРУХ
[mc_gallery id=512179]
– Ви уважно стежите за порядком денним в українському шоу-бізнесі, наприклад, у 2017 створювали костюми для ведучих Євробачення. Цього року ваша підопічна на конкурсі – Ассоль. Яким чином виступить співачка? Яка історія стоїть за створенням її вбрання?
— Цього року ми створили для Ассоль сукню для Нацвідбору на Євробачення. Воно було створено з шовкових тканин, що летять, білого кольору. Перед створенням ми виявили одну загальну нам хвилюючу тему: забруднення планети і неусвідомленого споживання. Ми багато говорили про це і вирішили, що білий колір – це колір чистоти та можливості почати все спочатку. Ніколи не пізно зупинитися і замислитися над усім, що ми робимо. Саме така ідея допомогла нам відтворити образ Ассоль для пісні Save it.
– Які у вас творчі плани на 2020 рік?
– У нас завжди є плани (усміхаються). І скоро ви побачите їх втілення, тому чекайте на сюрпризи!