Учасники південнокорейського гурту Stray Kids знялися у новій кампанії Tommy Hilfiger. Співаки рекламують речі з весняної колекції бренда.
Учасники південнокорейського гурту Stray Kids знялися у новій кампанії Tommy Hilfiger. Томмі Хілфігер у весняній колекції відобразив своє бачення сучасної класики – стилю Preppy. Тут зібрані речі, які символізують американський гардероб. А саме – сорочки поло, зручний трикотаж, університетські куртки. Дизайнер розповів, чому обрав Stray Kids для реклами колекції Весна-2024:
“Мене завжди надихало поєднання моди і розваг у поп-культурі. Stray Kids – один з найпопулярніших гуртів у світі. Вони мають оптимістичний світогляд, який зв’язав їх із міжнародною аудиторією як через музику, так і через стиль. Я впізнаю їхній рішучий дух. І це надихає мене створювати знакові образи для наступного покоління”.
Зі свого боку учасники гурту Stray Kids зізналися, що є давніми шанувальниками стилю Tommy Hilfiger:
“Ми були шанувальниками Tommy Hilfiger з дитинства. І дуже раді продовжити наше партнерство з брендом. Ми підійшли до цієї зйомки так само, як до життя гурту. Кожен привніс свою унікальну індивідуальність, а потім ми поєднали її з класичним американським стилем Томмі. Як же це круто, що ми працюємо разом і це водночас так весело. Не можемо дочекатися, поки наші шанувальники відкриють наше справжнє життя за кадром!”
Stray Kids – не новачки у моді. Учасник гурту Фелікс є амбасадором французького Модного дому Louis Vuitton. Ще один учасник Хьонджін минулого року став глобальним амбасадором італійського Модного дому Versace.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Sean Thomas / Tommy Hilfiger
Читайте також: СПІВАЧКА САБРІНА КАРПЕНТЕР ЗНЯЛАСЯ В РЕКЛАМІ БІЛИЗНИ SKIMS