
Навіщо японський колекціонер придбав сумку Джейн Біркін за $10 млн – відповідь здивувала всіх
Легендарну сумку Hermès купили не для перепродажу
Сумка Джейн Біркін була придбана компанією Valuence Japan Inc з Японії. Її генеральний директор розповів, навіщо витратив таку велику суму за жіночий аксесуар.

Президент і генеральний директор Valuence Шінсуке Сакімото
Минулого тижня аукціон Sotheby’s у Парижі встановив рекорд: сумка, що належала Джейн Біркін, стала найдорожчим проданим на торгах жіночим аксесуаром. Її придбав колекціонер з Японії за 8,6 мільйона євро (приблизно 10,1 мільйона доларів США). Спочатку ходили чутки, що це зробив японський мільярдер Юсаку Маедзава. Проте згодом вийшов пресреліз компанії Valuence Japan Inc. Оригінальну Birkin придбав президент і генеральний директор Valuence Шінсуке Сакімото.
“З радістю повідомляємо, що 10 липня 2025 року (за місцевим часом) успішно придбали оригінальну Birkin – сумку, створену Hermès спеціально для акторки Джейн Біркін, яка стала унікальним прототипом найзнаменитішої та найжаданішої у світі моделі сумок. Пряма трансляція аукціону відбулася в галереях Sotheby’s у Парижі. Дев’ять учасників протягом 10-хвилинного торгу змагалися за право володіти цією легендарною сумкою. Переможна ставка склала близько 1,47 мільярда єн (включно з комісією, за поточним валютним курсом)”, – йдеться у заяві.
У Valuence додали, що сумка зберігає сліди багаторічного використання, включно з ініціалами Джейн Біркін, вигравірувані на поверхні:
“Це унікальний культурний артефакт з надзвичайною історичною цінністю”.
Навіщо Valuence придбали оригінальну Birkin

Оригінальна Birkin
Для Valuence сумка легендарної співачки – це символ збереження культурної спадщини та циркулярного дизайну.
“Як компанія циркулярного дизайну, ми прагнемо створювати цикли цінності, передаючи розкішні товари, такі як годинники, ювелірні вироби, сумки та одяг, від тих, хто вже не потребує їх, до тих, хто хоче надати їм нове життя. Через наш бізнес із повторного використання ми прагнемо створити стале майбутнє для людей і планети”, – заявили у компанії.
Сумку, що належала Біркін, купили не для перепродажу, а з іншою метою. Нові володарі розповіли, що придбання відображає їхню місію – “зберігати світову культурну спадщину та робити її доступною для широкого загалу”:
“Ми переконані, що це соціально значуща ініціатива, яка повністю відповідає нашим цінностям сталого розвитку та культурної відповідальності. Сумку буде ретельно збережено й виставлено компанією як втілення цих принципів”.
Вони також заявили, що після прибуття сумки до Японії проведуть презентацію для преси та зацікавлених сторін.
Фото: Sotheby’s, Valuence Group
Більше від
- Чи може штучний інтелект замінити модельєрів?
- CHER’17 × Київський метрополітен: колаборація, що звучить у ритмі міста
- Бренд STIMMA представив лімітовану колекцію верхнього одягу TIMES
- Хутро, шкіра та мереживо: трендові матеріали сезону осінь-зима 2025/2026
- Тяглість традицій: бренд Etnodim представив колекцію «Архаїчна»