Закрити
Мода

«Сталий стиль» — питання про стиль, який має значення

“Сталість — це новий прояв естетики і відповідальності”

Поділись:

У новій рубриці Sustainable Talks ми ставимо прості, але важливі запитання тим, хто змінює індустрію зсередини та чий стиль привертає увагу та формує нову моду — усвідомлену, справжню й таку, що надихає. Говоримо про моду, яка має не лише форму, а й зміст: турботу про людей, природу та майбутнє.

Анастасія Федорова

Анастасія Федорова

Анастасія Федорова, дизайнерка бренду COVER, — перша героїня нової рубрики про усвідомлену моду.

MC: Що для вас fashion-сталість?

Fashion-сталість для мене — це свідомий дорослий вибір та розуміння себе й свого стилю. Йдеться не лише про екологічні тканини чи ресейклінг, бо, якщо чесно, в моєму гардеробі це може бути й не завжди пріоритет, а про повагу до речей, до людей, які їх створюють, і до власного стилю. Це про менше, але краще. Саме тому бренд COVER не підтримую сезонні знижки і залишається slow-fashion.

Анастасія Федорова

Анастасія Федорова

MC: Ваш ідеальний гардероб?

Мій ідеальний гардероб — компактний, функціональний і “поза часом”. Він складається з мінімалістичних лаконічних речей, які легко комбінуються та за рахунок крію мають власну особливість. Речей з якісних тканин і у відтінках, що мені справді личать.

MC: Чи маєте Дорогі серцю речі, які з вами вже багато років?

Є жакет, який я купила ще студенткою — він з мого першого заробітку. Я його перешивала, ремонтувала, і досі час від часу ношу. Він нагадує, як все починалося.

Анастасія Федорова

Анастасія Федорова

 Що робити з одягом, яким вже не користуєтесь?

Я віддаю речі знайомим або в благодійні фонди. Вони завжди у дуже гарному стані і можуть принести радість іншій людині.

Яка ваша формула сталого стилю?

Моя формула — “думай, перш ніж купити”. Я ставлю собі три питання: чи справді це потрібно, з чим я буду це стилізувати та який привід одягнути цю річ мені потрібен. Крок за кроком я навчилася не гнатися за трендами, а слухати себе

Анастасія Федорова

Анастасія Федорова

MC: Чи впливає стала позиція бренду на вашу лояльність?

Так, обов’язково, сталість — це новий прояв естетики і відповідальності.

Анастасія Федорова

Анастасія Федорова

Новий український бренд barefoot-взуття

Слідкуйте за новинами в