
Тільда Свінтон у новій сміливій кампанії Gentle Monster
Нова колекція BOLD з’явиться 6 вересня
Тільда Свінтон стала зіркою рекламної кампанії нової колекції окулярів BOLD південнокорейського бренду Gentle Monster.

Тільда Свінтон у рекламі окулярів Gentle Monster.
Gentle Monster представили кампанію нової колекції окулярів 2025 року BOLD з Тільдою Свінтон у головній ролі. Кампанія була створена у концептуальному просторі бренду. Автори намагалися зробити так, щоб реальність перетиналася з віртуальним світом, а перформанс виходив за межі фізичних кордонів.
Gentle Monster BOLD: нова колекція
Ключовий елемент нової колекції Gentle Monster BOLD – деталь перемички. Дизайнери переосмислили форму щита з сучасним акцентом та додали футуризму завдяки видаленню носових упорів. Металеві оправи з масивною пеермичкою контрастують з легкими лінзами. Ацетатні оправи втілюють футуристичну естетику завдяки виразному об’єму передньої частини
Нова колекція з’явиться у продажу 6 вересня.
Фото: Gentle Monster
Більше від
- Людина більша за травму: соціальна кампанія від RITO x UNBROKEN
- KHUSTYNA х Ганна Криволап представляють колекцію шовкових хустин «Luminescence», натхненну внутрішнім світлом українців
- LITKOVSKA презентує різдвяний дроп та кампанію про мрію, яка веде крізь життя
- Чому фешн знову закохався в хутро
- Дженна Ортега вибирає Bevza — образ зірки на червоному хіднику кінофестивалю в Марракеші