Про тренди в Instagram розповідає Ганна Тільняк – SMM спеціаліст, засновниця Instagram-майданчиків REST IN UKRAINE, спікер форумів Bitrix, ProRestoran.
Новий рік розпочався у березні. У Instagram – так точно. Такої активності, великої кількості марафонів, ефірів, навчання та спілкування світ не бачив. Флешмоби на підтримку #stayhome відкрили цей новий період і об’єднали світ, а далі настав час онлайн 24/7.
Зірки влаштовують ефіри з друзями, рендом-гостями, а у вечірній прайм-тайм вибрати канал вже складно, бо 10-20 найкращих інста-блогерів та інфлюєнсеров одночасно обговорюють, танцюють, співають та розігрують призи. Навіть Настя Івлєєва випадково «додзвонилася» Джареду Літо. Знаменитість рандомно потрапила в ефір до вокаліста Thirty Seconds to Mars і ламаною англійською запросила його на запис свого шоу.
Як зміниться світ Instagram у 2020?
Темп у соціальній мережі сильно прискорився і, схоже, що не всі витримають та пройдуть цю дистанцію. Проте трендами вже точно можна назвати три основні напрямки:
– Прямі ефіри
– Марафони, навчання
– Ігри, конкурси
І багато грошей у вигляді призів та оплат. Ставки зросли. Машини розігрують на кожному кроці, гроші дають за будь-який рух у конкурсі. Проте є й інша частина аудиторії, яка продовжує чудово комунікувати та залучати публіку своїм чесним ім’ям, існуючими заслугами та добрими ідеями. Діджеї, що виступають онлайн, музиканти в 2020 – це норма. Упевнена, що після карантину ми всі звикнемо слухати улюблених виконавців через Instagram і продовжимо це робити й надалі.
У найзайнятіших популярних людей з’явився час спілкування з аудиторією, а звичка зробить таке спілкування постійним. Криза пройде, а прямі ефіри залишаться. Від марафонів, здавалося б, всі втомилися, але вони ще збиратимуть публіку цього року. Особливо ті, які вже мають ім’я, бренд і, власне, зібрану аудиторію.
Тренди в просуванні залишилися незмінними: розміщення інформації в інфлюєнсери і таргетована реклама. Перемагатимуть виключно стратеги та знавці правильної та екологічної роботи з блогерами. Початківцям у Instagram у 2020 я пораджу покращувати контент. Найкраще знімати, краще обробляти, краще писати. Фото та відео-додатків, курсів та марафонів достатньо. Варто пройти навчання, та застосувати знання на собі.
Контент — це перше, що варто підтягнути, інакше 2020 року в Instagram робити нічого. Любителям Instagram я рекомендую подивитися на цю мережу як можливість покращити свої соціальні зв’язки. А стосунки все вирішують, як ви пам’ятаєте. У любителів, сподіваюся, з контентом і регулярністю його подачі все гаразд, тому давайте працювати над комунікацією. Уважно читати інших, писати їм, пропонувати ідеї та робити спільні проекти. У Instagram або в офлайні немає різниці. Головне – спілкування.
Професіонали у Instagram, хочеться вірити, вийдуть на новий рівень. Після красивих блогів та армії фанатів-підписчиків хочеться побажати інфлюєнсерам та блогерам робити справжній бізнес-проект, збирати сильну команду та потужно йти в інші канали та в офлайн.
Інста-профі – це той, хто монетизував свій акаунт і стабільно заробляє на ньому гроші та вплив. Стабільність – це система. Стабільність – це команда. Професіоналам у Instagram дуже не вистачає виходу на новий рівень, а це, звичайно, чи YouTube, чи телевізор. Ще один варіант — це запуск свого виробництва та продажу товарів та послуг, від мерчу до навчальних курсів у сфері компетенції блогера.
2020 – це рік Instagram. Новий спосіб життя показав, що соціальна мережа дає можливості, і справді об’єднує. Усім, кого немає в цій мережі, щиро бажаю змінити свою думку та протестувати далеко не новий, але дуже актуальний канал.