Закрити
UA
Мода

Третій день UFW: Муніципальна мода, fashion-трансформери та Енн із Зелених Дахів

Поділись:

Переплетення стилів та філософій на Українському тижні моди. 

Для того, щоб українська мода могла брати нові висоти та досягати міжнародних перемог, дизайнерам необхідно чітко розуміти, в якому напрямку вони рухаються. Головні творці ідей та творці атмосфери третього дня Українська мода тиждень Сезон Немає Сезон точно знають, що майбутнє індустрії лежить у принципах ексклюзивності, оригінальності та мультифункціональності 

Середа на Мистецькому Арсеналі пройшла під егідою індивідуальності, різнобічності та неймовірного божевілля. Складно було колись уявити, щоби молоді та ексцентричні дизайнери створили одяг для працівників муніципальних служб Києва, але саме так виглядає реальність на Українському тижні моди. Додайте до цього ідеальні “цукеркові” образи, речі, які можна перетворювати на 10 неповторних моделей, а також одяг, виручка від продажу якого буде передана на благодійність. Події третього дня UFW — калейдоскоп несхожих друга на друга івентів, кожен із яких служить на благо зміцнення харизматичності української моди.  

posts-to-db-Фото 1

Відкривало третій день Українського тижня моди дефіле одразу 4 крутих дизайнерів, які цього разу зважилися попрацювати у колаборації на благо нашої столиці. DASTISH&FANTASTISH, KIR-KHARTLEY, ROUSSIN та YADVIGA NETYKSHA працювали над особливим завданням від мера — створити стильну форму для тих, хто кожен день намагається зробити наше життя максимально комфортним. Віталій Кличко зі своєю командою прийшли на показ, щоби перевірити виконану дизайнерами роботу — творці виконали її на тверду п’ятірку. 

posts-to-db-Фото 2

Читай також: Мікротренд: Деталь осіннього образу, яка виведе вас у лідери fashion-гонки

Зупинитися та переосмислити те, що ми робимо пропонує дизайнер Juliya Kross. Її нова колекція має дуже стриману колірну гамму — чорно-біла лаконічність лише зрідка доповнюється ніжно-голубом. Втім, як зауважила сама кутюр’є, подібна перевага світлого відтінку говорить про той самий свіжий старт, який є початком нового витка розвитку української моди. На подіумі під час шоу було продемонстровано 50 образів, створених лише 25 виробами. Дизайнер зазначила, що її “трансформери” часом досягають 10 варіацій, тому показати можна було б і 120 луків – час не дозволяє. 

posts-to-db-Фото 3

Дар’я Донець навіть під час пандемійного показу не стала зраджувати собі, своїми поглядами та філософії бренду. Вона вперто наполягає на своєму: ніжність, жіночність, вікторіанська мода та обов’язково рукави-буфи — те, чим неможливо не надихатися. Ми абсолютно згодні з дизайнером, адже її варіація на гардероб Енн із Зелених Дах виглядала сміливо та витончено. Атлас, шифон, тонке мереживо, мініатюрні банти, чокери, “вікторіанські” комбінації, одягнені як повноцінна сукня – моделі виходили під класичну музику і несли себе як справжні принцеси. Наш персональний фаворит – сукня у флористичний принт з подюбником – витончено і неймовірно красиво. 

posts-to-db-Фото 4

Бренд ANNETTE GÖRTZ став почесним гостем Українського тижня моди безсезонного формату, а тому чи не єдиний продемонстрував осінньо-зимову колекцію. І знову на подіумі на нас чекав авангард, висока якість тканин, екологічність та гуманне виробництво. Твориця бренду пишається тим, що певна частина грошей із продажу її речей йде на благодійність у Бангладеш – нова колекція MADEFOR справедливо заявляє, що вона була створена спеціально для вас. 

posts-to-db-Фото 5

Читай також: На відкритті Ukrainian Fashion Week був представлений портрет телезірки Людмилі Барбір

“Ювелірний” пікнік пройшов у дворі Мистецького Арсеналу приваблює блиском своїх головних героїв гостей UFW. Колаборація маркетплейсу ювелірних прикрас O`ERNUDE та київського маркету KYIVNESS представила 14 брендів аксесуарів, творці яких є вихідцями з України. Багато хто з них живе у найдальших куточках світу, але подумки все ще перебуває на батьківщині. Саме тому для них було так важливо, щоби процес виробництва йшов саме на національній землі.

Тема ювелірних прикрас у контексті Українського тижня моди ще ніколи не розкривалася повністю, тому ми вирішили виправити цей недогляд, — зауважила бенкет маркетплейсу O`ERNUDE Леся Донець.

posts-to-db-Фото 6 

Український тиждень моди добігає кінця, адже 2 вересня програму завершили “старі” fashion
-індустрії, залишивши останній день повністю “на поталу” молодим дизайнерам. У четвер головний подіум UFW горітиме і плавитиметься — передбачимо, наскільки божевільними будуть виходи та колекції тих, хто так довго чекав на свій шанс продемонструвати талант. 

Підбиваючи підсумки третього дня UFW Сезон Немає Сезон відзначимо, що пандемія багато в чому все ж таки вплинула на моду, хоч ми і намагаємося відчайдушно забути про те, що світ досі перебуває у небезпеці. Деякі дизайнери не забули нагадати глядачам, що загроза не минула – зробити це в модному ключі, як виявилося, завдання здійсненне. Поки що, не впадаємо у відчай, і надихаємося сучасною fashion-філософією: білий — головний тренд, адже він пророкує початок чогось нового. Сподіваємося, що свіжий виток розвитку української моди заслужить світову популярність, адже національні дизайнери цього точно варті.