sapık oğlana ters reaksiyon işlemez herkesin hayalinde porno kendine özgün ve istediği kriterlerde bir kadın brazzers profili vardır bu kadın sizin düşündüğünüz kadın şemalarından sikiş çok daha kaliteli bedene fiziğe ve amcığa sahiptir porno ve diğerlerinden çok daha farklı bir yapıya porno izle sahip kadınların iyisinden anlayan bir ayı sex izle gibi körpe güzel bir kızı bularak kendine porno manita yapan adam onu kendi evine atarak dışarıya porno film adım bile atmasına izin vermez maço tavırlarıyla genç twitter porno kızı adeta kendisine köle etmiş olan adam seks video sabahları kalkarak maniasını öperek uyandırmadan daha türkçe porno ileri boyuta taşımak ister ve güne taze kaşar gibi lezzetli 19luk kızın amcığını okşayarak başlar

    ЦУМ представив редизайн пакетів в колаборації з британським ілюстратором

    Святкування 80-річчя ЦУМ продовжується!

    ЦУМ представив редизайн пакетів в колаборації з британським ілюстратором-Фото 1

    ЦУМ продовжує святкувати своє 80-річчя і на честь ювілею представив редизайн пакетів в колаборації з британським ілюстратором грецького походження Спіросом Халарісом. У новому дизайні пакетів відображений дух історії універмагу і флористичні мотиви, в які художник вміло інтегрував код ЦУМ – логотип, корпоративний колір і історичний фасад будівлі.

    Читайте также: Как выглядит новая коллекция Рианны для Fenty

    Спірос Халаріс (Spiros Halaris) – мультидисциплінарний ілюстратор, роботи якого відзначені безліччю нагород. Уродженець Греції, проходив навчання в Лондонському університеті мистецтв, а в даний час працює в студіях в Лондоні та Нью-Йорку.

    Останні 10 років Спірос створював ілюстративні і типографічні рішення для міжнародних брендів, в числі яких: Lancôme, Bergdorf Goodman, Sephora, Printemps, The New York Times, Harrods, Shiseido, Vogue, Bvlgari, Architectural Digest, Salvatore Ferragamo й інші.

    Його фірмова естетика, що відрізняється привабливими квітами, витонченістю і грайливістю, здатна вловити дух кожного предмету та надати йому нову вражаючу й елегантну форму.

    Я відчув справжнє задоволення працюючи з командою ЦУМ над концептом принта, створюючи візуальний образ до ювілею універмагу. Думаю, найскладнішим для мене було знайти елементи, які можуть представити історію ЦУМ, а також те, як ці елементи зможуть відобразити нинішній образ універмагу. Те, що було знаковим в минулому, я спробував проілюструвати сучасними засобами, і в кінці кінців «ключові елементи» створили своєрідний візерунок, який все поєднав»,

    – коментує колаборацію Спірос Халларіс.

    Читайте также: Що купувати на розпродажі: тренчі, сукні та взуття на всі випадки життя

    [mc_gallery id=164447]

    З моменту запуску нові пакети ЦУМ відразу знайшли відгук у клієнтів універмагу. Яскраві пакети стали своєрідним аксесуаром, а в Instagram постах їх все частіше можна побачити в якості арт-об’єктів.

    Це надихнуло команду ЦУМ на концептуальну зйомку з фотографом Ксенією Каргіною і моделлю Марією Мельник, а також на запуск ініціативи #TSUM_artbag, в якій з сьогоднішнього дня може взяти участь кожен бажаючий. Світлини, відео та малюнки — основа контенту під хештегом #TSUM_artbag. Краща робота буде обрана командою ЦУМ, а автор отримає сертифікат на суму 10 000 грн, яку зможе витратити на покупки в універмазі.

    ЦУМ збирається продовжити успішну практику по залученню локальних та міжнародних художників, ілюстраторів і арт-діячів для створення унікального дизайну своїх пакетів.

    Понравилась статья? Оцените:
    1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд (1 оценок, среднее: 5,00 из 5)
    Загрузка...
    Статьи по теме
    Читайте также