У модних домів Saint Laurent і Balenciaga – нові CEO. Компанія Kering, яка володіє брендами, змінило керівництво і призначила нових генеральних директорів.
У модних домів Saint Laurent і Balenciaga – нові CEO. Компанія Kering, яка володіє брендами, змінило керівництво і призначила нових генеральних директорів.
У модних домів Saint Laurent і Balenciaga – нові CEO. Компанія Kering, якій належать ці бренди, оголосила про призначення нових генеральних директорів. Седрік Шарбі став генеральним директором Saint Laurent. А Джанфранко Джананджелі – генеральним директором Balenciaga. Вони обіймуть посади з 2 січня 2025 року. Обидва CEO підпорядковуватимуться Франчесці Беллеттіні, заступниці генерального директора Kering з розвитку бренда.
Седрік Шарбі приєднався до Kering у 2012 році. Він займав посаду директора зі стратегії продуктів Saint Laurent. А у 2016 році став генеральним директором Balenciaga. Головне завдання Седріка на посаді генерального директора Saint Laurent – розвивати культовий паризький дім, спираючись на його унікальне розташування, спадщину та ідентичність. До речі, на цій посаді він замінить Франческу Беллеттіні, яка пішла на підвищення.
Джанфранко Джананджелі працював у кількох відомих італійських і французьких модних домах. Він також був генеральним директором Maison Margiela. Останнім часом – головним комерційним директором Saint Laurent. Його завдання на новій посаді – продовжувати зміцнювати та розширювати популярність модного дому.
Нові призначення прокоментував Франсуа-Анрі Піно, голова правління та генеральний директор Kering:
“Ці зміни ще більше зміцнюють нашу компанію. Франческа Беллеттіні повністю віддана своїй ролі заступника генерального директора Kering, відповідального за розвиток брендів, включно з ювелірними домами. Ми маємо правильну команду лідерів для того, щоб вирішувати поточні виклики галузі та задавати темп для довгострокового зростання”.
Фото: Kering