
Віллоу Сміт – обличчя Chanel Eyewear
Карл Лагерфельд вибрав нове обличчя осінньої рекламної кампанії окулярів.
Улюбленка креативного директора Chanel, дочка Вілла Сміта — не лише володарка дивовижної харизми, а ще й композитор, співачка та актриса, а тому вона стала ідеальним втіленням молодого покоління, до якого відтепер має намір звертатися французький модний Дім.
Слідом за Лілі-Роуз Депп, яка представила спочатку окуляри, а тепер і культовий аромат Chanel №5, Віллоу Сміт стала обличчям нових окулярів бренду Ця мінімалістична чорно-біла зйомка рекламує оптичні та сонцезахисні окуляри з осінньо-зимової колекції 2016/17 року.
Більше від
- Зірки на показі Chanel: хто спустився у метро Нью-Йорка
- Chanel Métiers d’art: показ нової колекції Матьє Блазі у нью-йоркському метро
- Celebrate Yourself: роздивляємося лімітовану колекцію POELLE x the COAT
- Христина Пономар в святковій колекції бренду Article
- IAM представляє нову осінньо-зимову колекцію DOTYK