Ukrainian Fashion Week noseason sept 2021: Fresh Fashion
В Україні відбувся New Generation of Fashion ‒ унікальний проєкт від Ukrainian Fashion Council для молодих дизайнерів, який має комплексну програму, що складається з навчальної частини, менторства та показу колекцій учасників. New Generation of Fashion 2021 відбувся за підтримки Українського культурного фонду.
Заключною частиною проєкту стали покази колекцій учасників на платформах New Names і Fresh Fashion під час Ukrainian Fashion Week noseason sept 2021.
Представляємо fashion-шоу брендів, які презентували колекції на платформі Fresh Fashion.
Капсульна колекція бренду POSTUSHNA «Go Circle» – результат колаборації DHL&POSTUSHA. Колекція створена з уніформи DHL, що була у використанні – як тканина, так і фурнітура – аби мінімізувати відходи. Кожна річ гардероба несе в собі настрій міського життя: стрімкого, динамічного та контрастного. Мета співпраці Юлії Постушної з компанією DHL – не лише створення нового продукту на основі вже існуючого, а й розробка діючого циклу, де всі процеси будуть мати кругову систему виробництва. «Циркулярна мода – це свого роду перезавантаження для навколишнього середовища. Ми даємо змогу планеті відпочити від купи відходів. Можливо, прозвучить надто амбіційно, але це шанс відновити баланс між природою та людиною», – зазначає Юлія Постушна.
Колекція бренду SILDETSKIY втілює сильну і незалежну жінку, яка зберігає традиції та впевнено несе історію в сучасність. Головна думка – сучасне не може створюватися без підґрунтя історії. Традиційно, дизайнер застосовує народні ремесла – ткання, вишивку та вузлове переплетення. Основною родзинкою одягу є деконструктивна форма, яка підкреслює велич жінки. Sidletskiy використовує лише натуральні матеріали білого, молочного, чорного, бордового кольорів та коричневого меланжу. Серед моделей колекції дизайнер пропонує верхній одяг з акцентними плечима, сукні та спідниці, які бездоганно доповнять гардероб кожної жінки.
Читай также: «Не время умирать»: Бренд Michael Kors выпустил рекламную кампанию к выходу нового фильма о Джеймсе Бонде
У колекції під назвою «Чуттєвість» бренду PANOVE дизайнери представляють нові силуети та форми ‒ як коди інтерпретації чуттєвості в контексті більш практичного гардероба. Колекція створена для жінок різних статур, зокрема є моделі оверсайз, яким бренд традиційно приділяє увагу. Завдяки особливостям конструкції та продуманим деталям, які регулюються простими діями, асиметричні сукні й туніки можна одягати кількома способами. Елегантна функціональність шифонових плісе створює відчуття невимушеної грації та легкості, символізує впевненість жінки, яка не боїться демонструвати свою чуттєвість. Крізь тонкий маркізет вгадується бажання насолоджуватися своїм тілом, а шляхетний жакард в золотому та срібному підтримує риторику жіночого звільнення від буденності. Короткі сукні, блузи, топи з пудрового жакарду та екологічних конопель відсилають до спекотних літніх днів і демонструють гру між відвертістю та стриманістю.
Колекція бренду Zharko під назвою «Color boom» – вибух кольору, поєднання яскравості та сміливості. На думку дизайнерки Катерини Жарікової, одяг має підкреслювати основні риси свого власника за допомогою вдалого сполучення кольору і фактури. У колекції – ціла палітра модних відтінків нового сезону: фуксія, насичений лайм, синій електрик, помаранчевий, ліловий. Використано змішання різних фактур – блиск, паєтки, букле, плащові тканини, прозора сітка. Родзинкою колекції є фірмовий знак – кольорові плями фарби. Цей принт можна побачити у верхньому одязі, в оздобленні сумок і топів. Характерні для бренду пуховики дизайнерка пропонує у соковитих насичених відтінках, з орнаментами і принтами. Бренд Zharko підтримує напрямок sustainability, приділяючи велику увагу якості речей, з турботою про безпеку людей і довкілля. Сумки в колекції виготовлені шляхом вторинного використання джинсової тканини.