Як відбулося відкриття головної модної події України.
Незважаючи на те, що організатори UFW обіцяли знову реалізувати обраний ними минулого сезону phygital-формат показів, все ж таки глядачам пощастило особисто побувати на відкритті та показах першого дня Українського тижня моди. Невідомо, чим викликано рішення відновити звичний формат, але умова позасезонності, як і кілька сезонів тому залишилося.
Дизайнери стартового дня Ukrainian Fashion Week вирішили не вражати глядачів нестандартними перфомансами, а закохувати в їх лаконічні, стильні, але зрозумілі колекції. Розбираємось, яким був початок Українського тижня моди Season No Season 2021.
Відкривати новий сезон Ukrainian Fashion Week – це завдання відповідальне, але дуже хвилююче. Право бути першою цього разу довірили дизайнеру бренду The COAT by Katya Silchenko Каті Сільченко, яка знає, як змусити глядачів зойкнути від захоплення.
Під емоційну музику на подіум, наповнений серпанком і з футуристичною інсталяцією по центру, виходили моделі на чолі з Аллою Костромічевою, транслюючи дві основні концепції колекції: комфорт і елегантність. За першу відповідали кашемір, стьобані тканини, клітка, а також пончо, бомбери та пальта з рукавом три чверті. Другу ж транслювали спідниці-олівці із завищеною талією, тренчі із еко-шкіри, одягнені як сукня, елегантні костюми. Відтінки всі пастельні і приємні оку: ніжно-блакитний, кремовий, беж, холодна м’ята, карамель. Скріплюючою деталлю колекції стали аксесуари: світлі черевики на грубій підошві, босоніжки, надіті поверх гольфів, високі рукавички, сумки кроссбоді.
Дизайнерський дует на Ukrainian Fashion Week Season No Season 2021 продовжив ідею нового урбанізму, відшукавши найлаконічнішому дизайну та простому крою ідеальне фізичне втілення. Олена Ворожбіт та Тетяна Земскова впевнені, що мегаполіс — величезний та монолітний сакральний організм, у якому людині легко втратити себе. Щоб знову знайти свою сутність, необхідно приміряти одяг VOROZHBYT&ZEMSKOVA.
Нова колекція наповнена “їстівними” відтінками, які можна побачити у кондитерських вітринах, проте силуетні форми і сексуальні сукні нагадують про те, що кожна людина – насамперед тонке і раниме створення.
Дизайнер бренду JULIYA KROS на створення нової колекції надихнули чорний колір, а також фактурна тканина, яка може бути і плавною, і спадаючою в драпіруванні. Black Transf розповідає історію магічного відтінку, який має чарівний характер, здатний занурювати людину в транс.
Читай також: LINOLEUM покаже сучасну українську анімацію. Чого чекати від конкурсу?
Серед головних хітів колекції SS 2022 – сукні-сорочки та у білизняному стилі, піджаки, штани з бічними розрізами, плащі. Щоб доповнити головного героя — чорний колір дизайнерка скористалася допоміжною палітрою, де були присутні денім, білий, оливковий і сірий відтінки.
Бренд одягу FINCH вирішив обмежитися не просто презентацією, а повним зануренням, надавши глядачам можливість тут і зараз приміряти образи з нової колекції. Поєднавши мистецтво та технології, FINCH створив лінійку у співпраці з 12 художниками з України, Швейцарії та Японії, речі з якої виглядають як арт-інсталяція. Завдяки технології доповненої реальності від української студії FFFACE.ME будь-який зміг приміряти образ, який йому до душі.
Говорити про одяг Ірини Джус завжди складно, адже для того, щоб зрозуміти всю його багатогранність, обсяг виконаної роботи і навіть глибинний задум, необхідно мати спеціалізовані знання. Лінійка SS 2022 порушує важливу соціальну тему, розглядаючи нові тренди як нав’язані нові стереотипи.
У новій колекції надмірному ексгібіціонізму протистоїть емансипація: білизняні деталі стикаються віч-на-віч із навмисне закритими фасонами. Дизайн кишень і комірців апелює до жіночого погруддя і одержимості сучасних жінок його ідеальною формою, а капюшони вказують на нездоровий потяг жінок до розкішного, нехай і штучного волосся.
Молодий бренд Софії Русинович увійшов до історії української моди та UFW як перший, який вирішив вивести на подіум людей з особливими історіями, але які перебувають поза стандартами моделлінгу. Прагнення ROUSSIN – розбудити свідомість людей і довести, що справжня краса не має ідеалів. Саме тому всі речі в колекції ROUSSIN адаптивні та представлені лише в одному розмірі. Принт – червона троянда – свого роду друк, який стверджує привілеї внутрішнього змісту над зовнішнім.