Спецпроекты now:

Ukrainian Fashion Week презентує четверту історію Action: Sustainable Fashion – OchisUkrainian Fashion Week презентує четверту історію Action: Sustainable Fashion – OchisUkrainian Fashion Week презентує четверту історію Action: Sustainable Fashion – OchisUkrainian Fashion Week презентує четверту історію Action: Sustainable Fashion – Ochis
Мода

Ukrainian Fashion Week презентує четверту історію Action: Sustainable Fashion – Ochis

Однією з найбільших проблем швидкої моди є перевиробництво одягу та аксесуарів. Швидкоплинність трендів призводить до зниження якості продуктів та безвідповідального використання ресурсів планети.

Київський бренд Ochis, який був заснований у 2018 році Максимом Гавриленком, змінює ситуацію в Україні. Ochis − це перші екологічні окуляри, зроблені з кави. На меті у Максима було створити справді унікальний, екологічний продукт, що зможе повністю замінити швидкі одноразові рішення. Так виникли окуляри, які є на 100% біорозкладними і створюються з натуральних олій та переробленої кавової макухи, зібраної у київських кав’ярнях.

Читайте також: Новый взгляд на жизнь: осознанное потребление осознанных людей

Більше того, процес виробництва також є повністю екологічним. 15-річний досвід роботи з оптикою та інноваційний підхід допомогли засновнику розробити прототип перших у світі окулярів з кави, при створенні яких не відбувається викиду CO2 в атмосферу. Сьогодні кожна оправа проходить 39 етапів ручної обробки, щоб стати ідеальною парою Ochis. 

Філософія Ochis − натуральність та екологічність.

Я почав вивчати психологію людини, і це мене наштовхнуло на усвідомлення проблеми світового переспоживання та забруднення пластиком. Мені хотілося знайти такий матеріал, який вже нікому не потрібний, а при повторному використанні отримав би нову цінність,

− розповідає Максим.

Команда бренду бачить позитивні зміни у світі та робить власний внесок у розвиток новітніх екологічних технологій, використовуючи вторинну сировину рослинного походження, чим розвиває циркулярний дизайн в Україні, що є майбутнім індустрії. 

Сьогодні команда Ochis працює над розвитком та поліпшенням як процесів виробництва, так і моделей окулярів. Бренд сповідує ідею сталого бізнесу, свідомого споживання та відмови від швидкої моди, наголошуючи на тому, що одна пара екологічних окулярів − краще, ніж велика кількість дешевих пластикових моделей.

«Екологічність − це не про ставлення людей до предметів, це скоріше про стосунки людей і природи. Тому, віддавши перевагу екологічності, ви побачите зміни, які створюєте самі».

  • бабкин
  • FASHION STORY: ТРЕНДЫ ЛЕТА 2020
  • MC Brand Influencers x Vichy
  • новый номер




Понравилась статья? Оцените:
1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд (Пока оценок нет)
Загрузка...