Закрити
UA
Мода

Ukrainian Fashion Week третій день: Час ігор, надлюдини Ніцше та популяризація українського мистецтва 

Поділись:

Продовжуємо аналізувати успіхи національних дизайнерів у прагненні піднести звичайного streetstyle-героя. 
posts-to-db-Фото 1

Українська мода сповнена протиріч, двозначностей та абсолютної протилежності fashion-естетик. Неможливо знайти один загальний термін, щоб описати те, що відбувається на головному модному подіумі країни двічі на рік. Якщо подібне можна зробити з, наприклад, Тижнями моди у Стокгольмі чи Тбілісі, то Київ уміє вражати та вводити у ступор. Тут навіть у рамках одного дня UFW на подіумі може бути представлена ​​і колекція, ключовими характеристиками якої є сексуальний магнетизм, і та, де хлопці та дівчата-моделі виходитимуть у однакових блузах з рюшами, наполягаючи на ідеї нового унісекса. Розбираємось, якими ключовими характеристиками запам’ятався третій день Ukrainian Fashion Week. 

posts-to-db-Фото 2

ЗАГАЛЬНО 

Бренд Анастасії Браткової сповідує концепцію монопродукту. Так, символічний виріб бренду OVERALL – комбінезон із яскравими ілюстраціями. У новому сезоні дизайнерка не стала зраджувати собі, і знову розібрала поточні тенденції з погляду національної культури, і насамперед — образотворчого мистецтва. Звичні сорочки, штани, куртки і, звичайно, комбінезони Анастасії доповнила роботами українських митців, таким чином вкотре доводячи спільність метафізики людини та художньої ідеї, що втілюються у моді. 

posts-to-db-Фото 3

CHUPRINA 

Дизайнер однойменного бренду Дар’я Чупріна поставила перед собою завдання визначити, якою ж є муза сучасності? Вона меланхолійна і повільна чи все-таки яскрава, приваблива і сексуальна? На подив саме остання, на думку Дарії, є втіленням комплексної реальності. У своїй колекції PLAY за допомогою топів-ліфів, велосипедів, об’ємних джемперів, кроп-блейзерів і боді та спідниць, що ідеально сидять, бренд CHUPRINA довів, що амбітна дівчина з магнетичною аурою — героїня нашого часу. 

posts-to-db-Фото 4

YADVIGA NETYKSHA 

Ядвіга Нетікша впевнена, що симбіоз аристократизму та стимпанку — квінтесенція сучасної української моди. Використавши як натхнення героїв класичної літератури, дівчина уявила, яким може бути справжній творчий потенціал людини. Саме тому на подіумі крокували моделі, в лініях бомберів, тренчів та бушлатів легко вгадувалися риси П’єра Безухова та Олексія Вронського, доповнені деталями із творів авторів-фантастів. 

posts-to-db-Фото 5

MILD POWER 

Литовська дизайнерка Мільда ​​Грикшайте-Янкувієне вирішила на подуїмі Українського тижня моди представити власну вакцину від депресії та життєвих тягарів. Її атласні міні-сукні, прикрашені імітацією пір’я, штани, корсети, бомбери і трикотажні комплекти втілюють любов: до себе, сім’ї, навколишнього світу. Саме так, на думку дизайнера бренду MILD POWER, можна вилікуватися від хвороб сучасного суспільства. 

posts-to-db-Фото 6

 

KRISTINA LAPTSO 

Дослідити тему фемінізму і того, чи може собі сучасна жінка дозволити бути ніжною, сексуальною чи залишатися лише сильною та амбітною, вирішив бренд KRISTINA LAPTSO. Нова колекція дизайнера присвячена промацуванню меж того, де починається чоловіче та закінчується жіноче. Домінуюча чорно-біла гама відправляє нас за часів похмурого Середньовіччя, а сучасні фасони виступають підкреслено маскулінним підтвердженням багатогранності жінки. 

posts-to-db-Фото 7

 

STARCHAK 

Однією з найцікавіших колекцій третього дня Ukrainian Fashion Week безперечно стала лінійка Марії Старчак, яка презентувала перфоманс “ДРІМоТА”. Натхнення дівчина шукала в антуражі рідної оселі, використовуючи традиційні гуцульські орнаменти на коврах, а також техніку макраме. Саме тому навіть строгі брючні костюми та блейзери-сукні виглядають етнічно-правильно та як ніколи патріотично. 

Читай також: Ukrainian Fashion Week другий день: Колекції Lallier, IRON THREAD, ARUTIUNOVA та GASANOVA 

posts-to-db-Фото 8

ELENA BURENINA 

Звичайно, найбільше глядачам третього дня UFW було цікаво, чим зможе порадувати одна з найславетніших дизайнерів України — Олена Буреніна. І, здивувати, їй справді вдалося. Замість звичної чорно-біло-сірої гами Олена вирішила звернутися до більш радісних і тих, що “дарують надію” відтінків: курно-графітовий змінився на колір весняної зелені, а снігово-білий перетворився на яскраву-фуксію. Маскулінність і універсальність залишилася в минулому, поступившись місцем чуттєвості у вигляді воланів, драпіровок, міні-довжини та топів складної конструкції. 

posts-to-db-Фото 9

BEZMEZH 

Бренд BEZMEZH досліджував ДНК класичного смокінгу, представивши брючні костюми у стилі black-tie. Метелики на голе тіло, у традиційному форматі або розв’язані та розслаблені стали об’єднуючою деталлю колекції, а варіації на тему образу для походу в оперний театр доповнились і широкими поясами, і контрастними деталями, і клешами з розрізами.