Людям подавай хліба чи все-таки видовищ?
Якщо перший день UFW пройшов без особливих концептуальних відмінностей (у своїй спільності дизайнери-авангардисти говорили про комфорт, урбанізм та затишок), то сіквел Ukrainian Fashion Week запам’ятався крайнощами. Дизайнери пропонували і цілком зрозумілий одяг-унісекс, і яскраві образи у стилі “Girls just wanna have fun”. Веселитися в новому сезоні чи ні — вирішувати тільки вам, але ми рекомендували б відмовитися на секунду від нормкору, і звернути увагу на те, що зможе підняти настрій, наповнити енергією та позитивом, а також навчить загравати з навколишньою публікою.
Як зізнається сама дизайнерка бренду Lallier Юлія Франц на створення нової колекції її надихнув романтизм 18 століття та його найяскравіші героїні — куртизанки. Саме тому в її лінійці, створеній для дівчини, яка не боїться сяяти, є і корсети, і прозорі деталі, що натякають на можливість побачити її будуар, і блиск вишуканого каміння, а також банти, пишні рукави та істинно аристократичні тканини (твід, тафта, сатин).
Однозначно найбільшим ньюзмейкером і брендом, на презентацію якого чекали всі гості Ukrainian Fashion Week, став IRON THREAD. Колекція африканського дизайнера проста і зрозуміла, адже проаналізувати комфорт та функціональність бомберів, тренчів та шортів здатний кожен. Креативний директор IRON THREAD стверджує, що образи ангелів, риси яких він втілює у своєму одязі, приходять до нього уві сні. Як виявилося, його сновидіння наповнені чорно-білими і зрідка коричнево-нюдовими відтінками, а також величезними логотипами під назвою власного бренду.
Читай також: Weekend Max Mara презентував капсульну колекцію “AWORLD by Alek Wek”
Про те, що дівчатам справді час веселитися, нагадала нам Ганна Арутюнова, яка презентувала колекцію як продовження ідеї всіх своїх минулих виходів. Неонові відтінки, переосмислення одягу танцівниць латино-американської програми, пір’я, атлас та неприкрита сексуальність. Дизайнер упевнена, що після довгого періоду локдауну та затяжної депресії тільки так необхідно одягатися у ті дні, коли життєва енергія перебуває на нулі.
Продовжила лінію свята, естетику навіть у рамках домашнього гардеробу та дизайнер бренду GASANOVA Ельвіра Гасанова. Дівчина впевнена, що настав час забувати про зручні спортивні костюми та піжами, заміксовані з діловими блейзерами. Настав час веселощів, і ніхто не сперечатиметься з цим бажанням, адже жити красиво подобається всім. Голі “христальні” сукні, яскраві кольори замість звичного домінуючого драматичного чорного – дайте дівчині ідеальну вечірню сукню від GASANOVA, і вона підкорить цей світ. Бути красивою можна завжди, навіть коли особливого випадку найближчим часом не передбачається.
Підбиваючи підсумки другого дня, UFW заявляємо, що нам куди більше подобається концепція, представлена дизайнерами-дівчатами. Веселитися цілодобово безперервно, дозволяти собі все те, від чого відмовляєшся в силу власних обмежень, балувати і балуватися — звучить чудово, чи не так? Місце нормкору в гардеробах, звичайно, залишається, але переконайтеся, що він не є превалюючим, адже в наш час кожному потрібне відчуття свята. Бути звичайним, стандартним і практично невидимим можна у ті дні, коли не хочеться привертати увагу себе. Але краще все ж таки виділятися: життя надто непередбачуване, щоб задовольнятися пастельними відтінками та звичайними силуетами.