
Мода
Українська топ-модель Наталя Гоцій стала обличчям нової колекції бренду FROLOV
Поділись:
Колекція AZUCAR була представлена в вересні, під час Ukrainian Fashion Week. Закривала шоу – муза Івана Фролова, топ модель Наталія Гоцій. Саме вона стала обличчям нової рекламної кампанії бренда FROLOV. У ролі фотографа цього разу виступив Іван Фролов.


За словами Івана, процес фотографування знімає бар’єр між ним та між потенційним глядачем, який побачить фотографії і одяг. “Я точно знаю, як хочу, щоб мої речі побачили і як вони мають виглядати в кадрі, Це максимальне відчуття контролю того, як має відбутися цей контакт” – додає Іван.



Наталя Гоцій: “Мне было интересно поучаствовать в таком эксперименте и сомнений не было, что Ваня как создатель коллекции будет видеть ее по особенному в кадре. Интрига, сексуальность, флирт и при этом – характер и уверенность в себе – такие ощущения вызывает у меня FROLOV”.
Більше від
- Маргарет Кволлі та A$AP Rocky у кадрі: як Мішель Гондрі знімав ролик для Chanel – фото
- Український бренд одягу HEY BECCA відкрив перший офлайн-магазин у Києві
- Бренд Feb презентує новий дроп натхненний Федеріко Фелліні «La Pausa»
- Нова зимова колекція від Rikky Hype
- Світова прем’єра 5 сезону «Емілі в Парижі»: Лілі Коллінз, Ешлі Парк та інші зірки на червоному хіднику