UA
RU

Українська топ-модель Наталя Гоцій стала обличчям нової колекції бренду FROLOV

Редагувати переклад
Колекція AZUCAR була представлена в вересні, під час Ukrainian Fashion Week. Закривала шоу - муза Івана Фролова, топ модель Наталія Гоцій. Саме вона стала обличчям нової рекламної кампанії бренда FROLOV. У ролі фотографа цього разу виступив Іван Фролов. 
Українська топ-модель Наталя Гоцій стала обличчям нової колекції бренду FROLOV-Фото 1
Українська топ-модель Наталя Гоцій стала обличчям нової колекції бренду FROLOV-Фото 2
Українська топ-модель Наталя Гоцій стала обличчям нової колекції бренду FROLOV-Фото 3
 
За словами Івана, процес фотографування знімає бар’єр між ним та між потенційним глядачем, який побачить фотографії і одяг. «Я точно знаю, як хочу, щоб мої речі побачили і як вони мають виглядати в кадрі, Це максимальне відчуття контролю того, як має відбутися цей контакт» — додає Іван. 
Українська топ-модель Наталя Гоцій стала обличчям нової колекції бренду FROLOV-Фото 4
Українська топ-модель Наталя Гоцій стала обличчям нової колекції бренду FROLOV-Фото 5
Українська топ-модель Наталя Гоцій стала обличчям нової колекції бренду FROLOV-Фото 6
Наталя Гоцій: «Мне было интересно поучаствовать в таком эксперименте и сомнений не было, что Ваня как создатель коллекции будет видеть ее по особенному в кадре. Интрига, сексуальность, флирт и при этом — характер и уверенность в себе — такие ощущения вызывает у меня FROLOV». 

Статьи по теме