
Український бренд Diphylleia представив цибук нової колекції
Молодий український бренд Diphylleia презентував цибук нової осінньо-зимової колекції.
Колекція Diphylleia AW’17, яка отримала назву Knot me not, – це символічний ритуал, певний спосіб розірвати ланцюг повсякденної рутини, зобов’язань та марних зв’язків. Адже існують інші вузли, які зцілюють, допомагають нам рости і дають надію.
Вузли у конструкції моделей символізують гнучкість розуму та тіла, енергетичний обмін. Чотири основні кольори колекції нагадують про найважливіші події в житті людини: білий повертає до початку, до чистого полотна, чорний стимулює розвиток почуттів та зростання потенціалу, червоний говорить про фізичні потреби та бажання жити, а відтінки зеленого символізують відродження та надію.
Довга біла сорочка з великим вузлом спереду, светр, оздоблений переплетеними між собою смужками «бахроми», чорна сукня, декорована контрастним бантом на поясі — кожна деталь колекції продумана та осмислена. Переважаючі силуети — вільні та легкі, розслаблені та водночас дуже жіночні. Основними матеріалами колекції стали шовк, бавовна, шерсть та якісна фурнітура.
Статті по темі:
Дух свободи: колекція одеського бренду WeAnnaBe
Більше від
- Сукні, капелюхи, прикраси і кетс’ют: українські бренди в п’ятому сезоні «Емілі в Парижі»
- Effortless Power Dressing Inside Elsa Boutaric’s Strategic Styling Practice
- Як модно носити шарф чоловіку: 7 способів, щоб миттєво оновити стиль
- Кейт Міддлтон та принц Вільям показали зворушливу різдвяну листівку з дітьми
- Маргарет Кволлі та A$AP Rocky у кадрі: як Мішель Гондрі знімав ролик для Chanel – фото