Закрити
Украинский бренд Diphylleia представил лукбук новой коллекции
Мода

Український бренд Diphylleia представив цибук нової колекції

Поділись:

Молодий український бренд Diphylleia презентував цибук нової осінньо-зимової колекції.

Колекція Diphylleia AW’17, яка отримала назву Knot me not, – це символічний ритуал, певний спосіб розірвати ланцюг повсякденної рутини, зобов’язань та марних зв’язків. Адже існують інші вузли, які зцілюють, допомагають нам рости і дають надію. 

Вузли у конструкції моделей символізують гнучкість розуму та тіла, енергетичний обмін. Чотири основні кольори колекції нагадують про найважливіші події в житті людини: білий повертає до початку, до чистого полотна, чорний стимулює розвиток почуттів та зростання потенціалу, червоний говорить про фізичні потреби та бажання жити, а відтінки зеленого символізують відродження та надію. 

Довга біла сорочка з великим вузлом спереду, светр, оздоблений переплетеними між собою смужками «бахроми», чорна сукня, декорована контрастним бантом на поясі — кожна деталь колекції продумана та осмислена. Переважаючі силуети — вільні та легкі, розслаблені та водночас дуже жіночні. Основними матеріалами колекції стали шовк, бавовна, шерсть та якісна фурнітура.

Статті по темі:

Дух свободи: колекція одеського бренду WeAnnaBe

Гра контрастів: нова колекція Antonio Biaggi

Нова колекція Dirk Bikkembergs SS’17

Також читайте