
Український бренд Diphylleia представив цибук нової колекції
Молодий український бренд Diphylleia презентував цибук нової осінньо-зимової колекції.
Колекція Diphylleia AW’17, яка отримала назву Knot me not, – це символічний ритуал, певний спосіб розірвати ланцюг повсякденної рутини, зобов’язань та марних зв’язків. Адже існують інші вузли, які зцілюють, допомагають нам рости і дають надію.
Вузли у конструкції моделей символізують гнучкість розуму та тіла, енергетичний обмін. Чотири основні кольори колекції нагадують про найважливіші події в житті людини: білий повертає до початку, до чистого полотна, чорний стимулює розвиток почуттів та зростання потенціалу, червоний говорить про фізичні потреби та бажання жити, а відтінки зеленого символізують відродження та надію.
Довга біла сорочка з великим вузлом спереду, светр, оздоблений переплетеними між собою смужками «бахроми», чорна сукня, декорована контрастним бантом на поясі — кожна деталь колекції продумана та осмислена. Переважаючі силуети — вільні та легкі, розслаблені та водночас дуже жіночні. Основними матеріалами колекції стали шовк, бавовна, шерсть та якісна фурнітура.
Статті по темі:
Дух свободи: колекція одеського бренду WeAnnaBe
Більше від
- Маргарет Кволлі та A$AP Rocky у кадрі: як Мішель Гондрі знімав ролик для Chanel – фото
- Український бренд одягу HEY BECCA відкрив перший офлайн-магазин у Києві
- Бренд Feb презентує новий дроп натхненний Федеріко Фелліні «La Pausa»
- Нова зимова колекція від Rikky Hype
- Світова прем’єра 5 сезону «Емілі в Парижі»: Лілі Коллінз, Ешлі Парк та інші зірки на червоному хіднику