
Український бренд Diphylleia представив цибук нової колекції
Молодий український бренд Diphylleia презентував цибук нової осінньо-зимової колекції.
Колекція Diphylleia AW’17, яка отримала назву Knot me not, – це символічний ритуал, певний спосіб розірвати ланцюг повсякденної рутини, зобов’язань та марних зв’язків. Адже існують інші вузли, які зцілюють, допомагають нам рости і дають надію.
Вузли у конструкції моделей символізують гнучкість розуму та тіла, енергетичний обмін. Чотири основні кольори колекції нагадують про найважливіші події в житті людини: білий повертає до початку, до чистого полотна, чорний стимулює розвиток почуттів та зростання потенціалу, червоний говорить про фізичні потреби та бажання жити, а відтінки зеленого символізують відродження та надію.
Довга біла сорочка з великим вузлом спереду, светр, оздоблений переплетеними між собою смужками «бахроми», чорна сукня, декорована контрастним бантом на поясі — кожна деталь колекції продумана та осмислена. Переважаючі силуети — вільні та легкі, розслаблені та водночас дуже жіночні. Основними матеріалами колекції стали шовк, бавовна, шерсть та якісна фурнітура.
Статті по темі:
Дух свободи: колекція одеського бренду WeAnnaBe
Більше від
- Це 10 наймодніших речей та аксесуарів зими — список, який варто зберегти
- Зірки на показі Chanel: хто спустився у метро Нью-Йорка
- Chanel Métiers d’art: показ нової колекції Матьє Блазі у нью-йоркському метро
- Celebrate Yourself: роздивляємося лімітовану колекцію POELLE x the COAT
- Христина Пономар в святковій колекції бренду Article