
Український усвідомлений бренд RCR KHOMENKO представив стікерпак на підтримку “Асканії Нової”
Частина коштів з продажу піде на допомогу біосферному заповіднику “Асканія Нова”, який перебуває в окупації на Херсонщині.
Апсайклінг бренд RCR KHOMENKO анонсував вихід нового стікерпаку для речей. Цього разу дизайнерка створила стікери чорного кольору з силуетами диких тварин. Їх можна перенести на улюблену річ і таким чином оновити її.
Бренд повідомив, що 30% продажів цього набору піде на допомогу заповідника “Асканія Нова”. Зараз він перебуватиме в непростій ситуації, оскільки російські військові окупували його, але заповідник продовжує свою роботу, незважаючи ні на що. Вони закриті для відвідувачів, але співробітники парку залишаються на своїх місцях і продовжують доглядати диких тварин.
В осінньо-зимовий період “Асканія Нова” потребує більшого фінансування, оскільки необхідно закуповувати корм для тварин. Тому RCR KHOMENKO вирішив допомогти найбільшому в Західній Європі заповіднику та зібрати певну суму.
Читайте також: Balenciaga запускає спеціальну програму свідомого споживання
Ціна стікерпаку 45 доларів, але за допомогою нього ви зможете кастомізувати свої речі та задонатити на підтримку важливого біосферного об’єкту України.
Більше від
- Маргарет Кволлі та A$AP Rocky у кадрі: як Мішель Гондрі знімав ролик для Chanel – фото
- Український бренд одягу HEY BECCA відкрив перший офлайн-магазин у Києві
- Бренд Feb презентує новий дроп натхненний Федеріко Фелліні «La Pausa»
- Нова зимова колекція від Rikky Hype
- Світова прем’єра 5 сезону «Емілі в Парижі»: Лілі Коллінз, Ешлі Парк та інші зірки на червоному хіднику