Лукбук мерчендайзингової колекції Леді Гагі Joanne, присвяченої світовому турне співачки, створила команда з України.
Після яскравих виступів на Суперкубку та церемонії «Греммі» Леді Гага знову опинилася у центрі уваги. Напередодні світового турне на підтримку свого п’ятого студійного альбому Joanne співачка випустила капсульну колекцію мерчу, до якої увійшли футболки, світшоти та різноманітні аксесуари.
Лукбук колекції зняв український дует фотографів Synchrodogs Таня Щеглова та Роман Новен, які вже встигли попрацювати з такими брендами, як Kenzo, Urban Outfitters та Swarovski, створили колажі у своєму фірмовому стилі.
Стилістом зйомки виступила Даша Лагенберг, яка поєднала речі з колекції Леді Гаги із одягом українських марок Zirochka Ukraine, Yana Chervinska, Paskal, Yulia Yefimtchuk+, Masha Reva, Crystal Tania, Anton Belinsky, Drag and Drop та Elena Reva. Також у проекті взяли участь візажист Юлія Залесська та стиліст за зачісками Юлія Стець.
Колекція вже доступна для продажу на офіційному сайті співачки. Ціни на предмети лінійки варіюються від 12 до 100 доларів.
Статті по темі:
Леді Гага – нова особа Tiffany & Co.
Знай наших: українка увійшла до списку найкращих ілюстраторів світу
Український фільм про школярів Донбасу отримав Гран-прі Берлінського кінофестивалю
Фото: ladygaga.com