Українські бренди в війну: Atelier Handmade
Анастасія Єршова, засновниця Atelier Handmade організувала гуманітарний центр у Лондоні, й надсилає медикаменти до України протягом усієї війни. Про роботу гуманітарного центру, відновлення виробництва та плани на майбутнє вона розповіла фешн-журналістці Ксенії Ковальовій.
«Перший місяць війни, як і у всіх українців, був для мене дуже складним – я в житті не відчувала стільки болю», — згадує про початок війни Анастасія Єршова, засновниця Atelier Handmade, яка організувала гуманітарний центр у Лондоні, й надсилає медикаменти до України протягом усієї війни. «Вже десь через тиждень змогла зібратися і почала діяти – бралася за все, де могла бути корисною. Про бренд навіть і не думала тоді, спочатку допомагала просто всім хто просив допомоги, від того ставало трішки легше. Через деякий час почала займатися гуманітарною діяльністю і тільки через місяць волонтерства, коли моя команда звернулася до мене з наміром відновлювати роботу, я вирішила спробувати. Все склалося дуже вчасно та органічно, адже наш бренд Atelier Handmade сфокусований на одязі для відпочинку та пляжу. Весна у нас завжди важливий період, щоб підготуватися до сезону літніх продажів. Вже довгий час ми сфокусовані на міжнародних продажах, що допомагає нам не так сильно залежати від попиту на внутрішньому ринку і продовжувати сплачувати всі податки, підтримуючи економіку України». Боротися на економічному фронті та підтримувати здорову економіку в Україні наразі важливо як ніколи, адже ми маємо не лише перемогти у цій війні, але й зробити усе можливе щоб розвивати наш збройний комплекс, щоб не допустити повторення цього кошмару. Саме тому кожен, хто платить податки сьогодні — робить величезний внесок у будівництво майбутнього країни.
«Зараз я живу у дорозі, знаходжусь там, де можу бути корисною. Коли в перші дні війни я зуміла взяти себе в руки, то одразу ж приєдналася до «Центру антикризових ініціатив» у Лондоні і непомітно для самої себе почала відповідати за один дуже важливий напрямок — доставку медикаментів в Україну. Практично одразу стали зрозумілими саме логістичні проблеми, щоб доставляти ці життєво необхідні вантажі. Тому ми з друзями займаємося саме організацією транспортування. Спочатку з Європи в Україну, а потім найгарячішими точками – Чернігів, Харків, Донбас. Моя велика гордість останніх днів — ми змогли знайти в Європі два автомобілі швидкої допомоги. Вони хоч і не нові, але надзвичайно важливі для вивезення поранених та лежачих хворих. Вже зібрали гроші на один з них. За ці два місяці настільки змістився фокус у моєму житті, що в жгутах-турнікетах та інших медичних речах я розуміюся вже краще, ніж тканинах і фурнітурі». Постачання медикаментів зараз є однією з найважливіших гуманітарних місій, та така допомога справді величезно допомагає людям по всій країні, які не мають змоги придбати ліки або ж тому що втратили роботу та усі гроші, або ж просто тому, що більшості лік в аптеках немає.
«Також наразі працюю над ідеєю започаткувати проект для українських брендів з метою популяризації продукту Made in Ukraine та збору коштів для гуманітарних потреб України. Перша хвиля благодійної допомоги вже пройшла, а українцям важливо отримувати її далі – ми хочемо, щоб це було робити легко та приємно». Сьогодні багато хто з волонтерів втомився, дехто вигорів. В тім допомогати іншим ми можемо тоді, коли впевнимося, що ми та наші близькі люди в безпеці. «Через воєнні дії багато брендів не мають можливості відновити виробництво, не мають доступу до своїх стоків. Але більш суттєвою проблемою для тих, хто до цього в основному продавався в Україні та росії є попит. Саме тому я вирішила створити можливість для наших дизайнерів продаватися за кордоном. Насамперед наша компанія буде відповідати за логістику і прозору комерційну діяльність, а це на сьогодні дуже складне питання, тому що вивезти продукцію за кордон у воєнний час вкрай важко. У Європі я також зараз шукаю варіанти для оптимізації виробництва та продовжую співпрацювати з магазинами, що щорічно закупляють Atelier Handmade», — і це буде великою підтримкою українських дизайнерів, адже саме логістика наразі є основною проблемою. «Брендам критично важливо розпродати вже наявні речі, а для цього потрібно правильно, з дотриманням усіх документальних норм, вивезти продукцію за межі України. Паралельно з цим потрібно намагатися відшивати продукцію далі, хоча б невеликими партіями. Хтось це робить на Західній Україні – це легше, адже тут і до війни було зосереджено багато швейних виробництв, а хтось намагається одразу налагоджувати ці процеси у Європі. У майбутньому це полегшить доставку для наших компаній», — каже Анастасія.
Я просто закликаю всі українські бренди зараз не втрачати моменту – Україна наслуху, нам готові допомагати і треба скористатися цим шансом. Поки наші військові захищатимуть країну на передовій, нам потрібно забезпечувати економічний тил.
«Я вважаю, що ці тяжкі часи приведуть нас всіх до розвитку та росту! Ця війна подарувала нам потужнішу силу — єдність, а разом ми створимо процвітаюче майбутнє. Я просто закликаю всі українські бренди зараз не втрачати моменту – Україна наслуху, нам готові допомагати і треба скористатися цим шансом. Поки наші військові захищатимуть країну на передовій, нам потрібно забезпечувати економічний тил. Кожен проданий купальник та сукня – це живі гроші, зарплати, податки. Тому треба рухатися і не боятися стукати у всі двері», — переконана дизайнерка.
Автор: Ксенія Ковальова
#ВсеБудеУкраїна!
Читайте також: УКРАЇНСЬКІ ДИЗАЙНЕРИ В ВІЙНУ: RITO