Український бренд Gunia Project вважає, що місія бренду – розповідати про українську культуру світові, сьогодні стала ще ціннішою. Оскільки план ворога – знищити історію України. Про перші дні війни, допомогу і підтримку української армії та плани на майбутнє.
«Ми розуміли, що події рухаються у дивному напрямку та щось невдовзі трапиться. Не сказати, що ми чекали повномасштабної Третьої Світової Війни на території України, але хвилювання було присутнє», – так розпочинається інтерв’ю з GUNIA Project, про яких сьогодні знає весь світ. Вже не лише завдяки хустинкам та килимам, які розліталися країнами як гарячі пиріжки, а й через NFT, запущену в колаборації з VOGUE Singapore. Звичайно, багато хто думав, що Росія може спробувати ввести війська на територію ДНР, ЛНР, але навіть думати про бомби у XXI столітті здавалося дикістю. А сьогодні ми живемо на території країни, 82,525 квадратних кілометрів якої заміновані окупантами.
«24 лютого – найстрашніший сон у життя кожного людини. Ми намагалися діяти оперативно, не відволікатися на шок та емоції, бо час був обмежений. О 7-й годині ранку ми виплатили зарплати нашій команді та майстрам, закрили наше виробництво та шоурум. Ми не мали запасного плану. Ми планували на майбутнє для GUNIA Project, щоб рости та розвиватися, а не для того, щоб виживати».
Сьогодні вся команда GUNIA Project, як і багато інших, розлетілася світом – хто поїхав до Європи, хто залишився вдома. «На даному етапі частина нашої команди переїхала на захід України, частина команди виїхала за кордон у пошуках притулку. Ми щасливі, що кожен з нас знайшов “умовну” безпеку для себе. Ми дали всім заповнити анкети, де потрібно було вписати свої контакти на екстрений випадок, групу крові та всі необхідні деталі для допомоги. Ми постійно залишалися на зв’язку з командою, розуміючи, що ми не знаємо, яке майбутнє нас чекає». Як і належить хорошим управлінцям, перше, що варто зробити – подбати про тих, за кого ви несете безпосередню відповідальність – про співробітників. «У нас чудова команда. Ми безмежно вдячні їм за всю підтримку та силу духу, і сподіваємось скоро знову зустрітися».
Але незважаючи на те, що GUNIA не просто продовжує існувати, а й рости в умовах війни, щоб допомагати світові мистецтва та моди в Україні розвиватися, стрес, спричинений війною, значно позначається на бренді. «Тяжко лише розуміти, що ми відірвані від свого дому, близьких людей (тому що зараз не вдається бути всім разом), свого звичного життя і ми не знаємо, коли зможемо повернути ті, що мали». На цей момент пройшов уже місяць війни. Перші тижнів три вся команда GUNIA Project волонтерила: плели сітки, організовували благодійні кампанії, збирали армії та дітям гроші, підтримували притулки для тварин за рахунок продажу за спеціальною ціною жовто-синіх свічок у формі птахів (кошти перераховувалися до фондів “Повернись живим” та “UA animals”). Сьогодні бренд планує також відновити штатну роботу. «Минулої тижня нам вдалося вивезти з Києва частину продукції, яка там залишилася. Зараз ми плануємо відновити роботу бренду, оскільки хотіли б, щоб українська економіка жила, а про українську культуру знали ще більше людей світу.”
“Ми вважаємо, що місія GUNIA Project стала ще ціннішою сьогодні – розповідати про українську культуру світові. Оскільки план ворога – знищити нашу історію. Тому ми робитимемо все можливе, щоб йому це не вдалося».
Дивно, як може психіка людини адаптуватися до чого завгодно. Як показала практика, ми можемо навчитися жити навіть під звуки бомб та обстрілів градами. Тепер, коли ми більше не сіпаємося при розриві чергового снаряда, настав час розповідати про нашу країну та її красу світу. Про те, якою мирною та чистою була Україна до російського вторгнення. Яким спокійним було наше життя, не рахуючи все «але» і «якщо». «Щастя в тому, що наша культура — не тільки про матеріальне, а й про пам’ять поколінь, що несе кожен українець. Саме про це ми розповідатимемо світові у всіх проектах, що плануємо: безмежність українських надбань та їх старовинне походження».
Незважаючи на терор, знищені будинки та розбиті вулиці, GUNIA як справжні патріоти своєї землі мріють повернутися додому якнайшвидше. «Україна — незалежна держава зі своєю спадщиною та культурою. У ході останніх подій ворог прагне знищити нашу націю з корінням: він перетворює наші міста на руїни, скидає бомби на наші історичні площі та пам’ятки архітектури, погрожує знищити ключові символи культури, наприклад, Софіївський собор. Ми не знаємо, що буде далі і не будуємо довготривалі плани. Та ми мріємо, що скоро повернемося додому і зайдемо до шоуруму, поставимо всю кераміку та скло на полиці, і будемо створювати ще більше краси, надихаючись нашою мирною Україною».
І ми віримо, що незабаром у всій команди бренду вийде зайти в свій Київський бутік, виставити на полиці нові предмети зі свіжої колекції та повільно, але дуже впевнено, почати повертатися до звичного життя під найчистішим, наймирнішим небом.
Фото: @gunia_project
Автор: Ксенія Ковальова
#ВсеБудеУкраїна!
Читайте також: ПАТРІОТИЧНІ НАСТРОЇ УКРАЇНСЬКОГО NFT-АРТУ