«Вся команда KSENIASCHNAIDER зайняла чітку про-українську позицію – кожен співробітник допомагає у цій війні як може», – одразу відповідає Ксенія на моє запитання.
Бренд Ксенії Шнайдер завжди був відомий активною соціальною позицією: починаючи від подкасту «Нелегка Промисловість», який допомагав модній індустрії розвиватися, і до вирішення екологічних проблем шляхом оптимізації виробництва. Ксенія ніколи не залишалася осторонь і оперативно реагувала на будь-які зміни у світі, приносячи до соціуму свій вагомий, здоровий внесок. Звичайно ж, війна в Україні не могла оминути такий активний бренд.
Як і більшість українців, вона та її команда не змогли сидіти склавши руки та вирішили робити те, в чому вони можуть бути корисними.
«Хтось відправився до кордону і займається транспортуванням та упаковкою гуманітарної допомоги, хтось допомагає сім’ям, які залишили свої будинки, наша піар служба щодня робить інформаційні розсилки по західним медіа, готуємо безліч інтерв’ю, наш сейлз-менеджер робить розсилки з новинами з міжнародним магазинам, також ми постійно висвітлюємо події в соціальних мережах», – відповіді Ксенії приходять моментально і по них чітко видно, що це саме та людина, яка зараз ні на хвилину не відходить від комп’ютера, намагаючись дати якомога більше інформації світові про те, що відбувається в Україні сьогодні насправді. «Окрім цього ми зробили на сайті можливість жертвувати кошти в різні гуманітарні організації, що працюють на території України та запустили розсилку на нашій базі клієнтів, з проханням підтримувати Україну в цей важкий період».
Підхід Шнайдер у цій війні справді універсальний – сама Ксенія, як чудовий менеджер та лідер, підтримує співробітників та їхні сім’ї, які також сьогодні ризикують залишитися без дому та їжі. У цей же час усі її співробітники допомагають гуманітарною допомогою та розселенням біженців, а всі менеджери та інформаційна команда розповсюджує відомості про війну.
«Ми постійно в комунікації зі світовими інфлюєнсерами і просимо їх не мовчати і висвітлювати у своїх соціальних мережах війну і робимо особисті пожертвування знайомим волонтерам».
У такі темні дні нашої історії, як війна, добре видно бренди, які були і залишаються щирими у своєму прагненні допомагати світові. І сьогодні ми розуміємо, що і бажання допомагати модній індустрії розвиватися, і прагнення робити eco-friendly завжди були такими чесними та чистими, як і невтомне прагнення усієї команди бренду Ksenia Shnaider до перемоги сьогодні.
«Ми віримо у перемогу. Всі разом віримо!», – пише Ксенія і, напевно, відкриває наступну пачку запитів про інтерв’ю. А я тішуся, що навіть у третій тиждень війни залишаються люди, і їх багато, які на піддаються паніці, не втрачають розуму і віри, а продовжують працювати на благо країни та перемоги так само завзято, як і на самий початок війни.
#ВсеБудеУкраїна!
Автор: Ксенія Ковальова
Фото: @kseniaschnaider