
Українські традиції у новій колекції VOLIA бренду STIMMA
трилогія вишитої ніжності, що промовляє про свободу
У новій колекції VOLIA бренд STIMMA разом із дизайнеркою Наталією Дудкою створюють сучасну інтерпретацію українських традицій, делікатну, особисту, з відчуттям памʼяті в кожному шві. Це історія про жінку, яка не просто носить одяг, а живе в ньому, зі своєю внутрішньою свободою, спогадами й силою бути мʼякою.

Колекція VOLIA від STIMMA
Колекція звертається до культурного коду через стриману, але промовисту вишивку. Вона тут, не як декор, а як спокійний символ приналежності. Нагадування про теплі миті дитинства: Великдень у родинному колі, пахощі літа у дворі, дотик маминих рук.

Колекція VOLIA від STIMMA
Цей проєкт, не лише про моду, а й про мистецтво. У співпраці з художником Михайлом Коробковим було створено три емоційні полотна, які стали візуальним серцем колекції. Ці роботи доповнюють образ VOLIA, і з’являться в ключових магазинах STIMMA по всій країні.
Тактильність і природність, у центрі кожної речі. Молочні, пісочні, теплі відтінки, а також природні матеріали, льон, бавовна, віскоза, передають мʼякість, якою так часто є жіноча сила. У колекції, вишиті сукні, туніки, сорочки, кожна з яких дихає природою і спокоєм.
Колекція VOLIA вже доступна в офлайн-магазинах у 14 містах України та онлайн, для тих, хто шукає не просто речі, а відчуття.
STIMMA – український бренд одягу, присвячений жінкам. В концепції бренду – створювати речі із думкою про жіночу силу, характер та винахідливість, аби кожен день був сповнений впевненості.
Тиша, яку хочеться слухати: нова колекція Bagllet Spring 2025 у шкірі
Більше від
- Людина більша за травму: соціальна кампанія від RITO x UNBROKEN
- KHUSTYNA х Ганна Криволап представляють колекцію шовкових хустин «Luminescence», натхненну внутрішнім світлом українців
- LITKOVSKA презентує різдвяний дроп та кампанію про мрію, яка веде крізь життя
- Чому фешн знову закохався в хутро
- Дженна Ортега вибирає Bevza — образ зірки на червоному хіднику кінофестивалю в Марракеші