Український бренд FINCH представив лукбук першого в світі імерсивного модного шоу
Український бренд одягу FINCH представляє лукбук першого в світі імерсивного модного шоу, який можна приміряти на себе за допомогою Instagram будь-кому з будь-якої точки світу.
До лукбуку увійшли 12 образів, які команда FINCH створила на базі робіт 12 сучасних митців з України, Швейцарії та Японії. За технологічну складову відповідає студія по розробці AR продуктів для Instagram, TikTok та Snapchat FFFACE.ME.
Проєкт #finchARTshow поєднує сучасні технології, моду та мистецтво і покликаний наблизити високу моду для до кожного: зробити його учасником творчого процесу, співавтором. А ще він відкриває мільонам користувачів соцмереж сучасне українське мистецтво та моду.
Як приміряти на себе одяг з колекції?
Перед початком впевніться, що ваш Instagram оновлений.
1. Відкрийте фото бажаного образу з QR-кодом на сторонньому девайсі (це може бути ваш компь’ютер або планшет).
2. Відскануйте своїм смартфоном цей QR-код. Він активує фільтр доповненої реальності у вашому Instagram. В режимі селфі камери ви побачите прев’ю дефіле зі своїм обличчям всередині.
3. Приберіть волосся з обличчя та відрегулюйте тон шкіри та за допомогою вертикального бігунка для більш реалістичного зображення.
4. Натискайте кнопку зйомки та робіть сторіз.
5. Щоб потрапити у згадування, відмічайте @finch_wear, AR команду @ffface.me та митця, якого бачите у назві фільтру: @mariannehollenstein, @ralkovlada, @ka.bu_, @dariiakuzmych, @nikita_vlasov_art, @mityafenechkin, @nanabiako, @juraden, @takahiko.ishii.jpn, @julia.beliaeva.art або @polinaboichuk_.
До команди FINCH ART SHOW увійшли 12 художників різних технік та естетики. Дизайнери FINCH визначили 11 співавторів нової колекції: Володимир Будніков, Влада Ралко, Катя Бучацька, Дарія Кузьмич, Юрій Денисенков, Юлія Бєляєва, Нікіта Власов, Мітя Фенечкін, Нана Бякова (всі — Україна), Маріанна Холленштайн (Швейцарія), Такахіко Ісії (Японія).
12-ту мисткиню, Поліну Бойчук, обрали шляхом голосування в Instagram з понад 120 конкурсантів, які подали заявки на участь у конкурсі митців.
Ознайомитись з командою митців проєкту детальніше можна за посиланням.
AR у колекціях FINCH
Фільтри доповненої реальності, що дозволяють примірку колекції #finchARTshow, були вперше представлені у вересні на Ukrainian Fashion Week та залишаються у відкритому доступі серед фільтрів в Instagram акаунті бренду @finch_wear назавжди. Тож це вже друга колекція FINCH, яка представлена у формі нескінченного шоу в Instagram: вперше бренд презентував свою реальну колекцію, яку відскановано на моделях у 3D та поміщено у фільтри, на початку 2020 року. Технології доповненої реальності для обох колекцій розробила студія FFFACE.ME, над відео працював продакшен Videohead.
FINCH є першим українським брендом, що працює з доповненою реальністю не тільки для презентації, а й для створення одягу.
Сайт проєкту:
https://artshow.finchwear.com
Реалізація проєкту стала можливою завдяки підтримці Українського Культурного Фонду: у цьогорічному грантовому сезоні #finchARTshow посів перше місце у ЛОТі “Мода та дизайн” програми «Інноваційний культурний продукт».
Фотограф: Анна Гурнова.