Український бренд Juliya Kros презентував колекцію в рамках Тижня моди в Парижі
«Одяг не формує особистість, вона лише показує ступінь і глибину її усвідомленості і, вступаючи в синергію з Персонажем, підсилює його харизму і відчуття внутрішньої свободи».
В рамках презентації нової колекції SS2022 в Парижі з 30.09 по 06.10 в CUBE SHOWROOM бренд представив проект «Her identification», який є перформанс-показом, метою якого було не просто презентувати концептуальну стилістику бренду, заснованої на варіативності і трансформаціях, а й показати моду без стереотипів. Не лише загальноприйняті параметри моделі можуть передати естетику образу. Саме тому для проведення показу були запрошені моделі 40+, де головним визначальним фактором був не вік і параметри, а характер, активна життєва позиція і самодостатність. Саме така жінка є джерелом натхнення для дизайнера, наділяючи речі своєї харизматичною енергетикою. Головна ідея показу-перформансу — це показати одяг не на на моделі, а на кінцевому споживачі для якого і створюються образи колекцій.
Читай также: Украинский бренд DZHUS презентовал новую коллекцию «Physique» в Париже
Показ відбудвся за підтримкиКультурного центру Посольства України у Франції.
Український бренд жіночого одягу Juliya Kros був заснований Юлією Перекрьостовою в 2015 році. Після дебютного показу колекції SS2016 бренд є постійним учасником Ukrainian Fashion Week. У сезоні FW21-22 і SS2022 бренд був представлений в Парижі в рамках Паризького Тижня Моди.
Партнёри показу:
Leko Shoes
Laura Franchi