Аня Гончарова, співзасновниця та креативна директорка бренду, щаслива, що бренд нарешті знайшов своє ідеальне розташування: після класного досвіду поп-апу в готелі Bursa, де бренд був представлений з квітня по жовтень цього року, стало очевидним, що фізичне представлення всіх косметичних засобів, а також прикрас TRIP:TYCH, дуже важливе.
“За час, коли ми були представлені в Bursa, ми зрозуміли наскільки важливо людям мати можливість прийти та познайомитись з TRIP:TYCH особисто: зануритися в нашу атмосферу, відчути всі аромати парфумів, спробувати на дотик прикраси. Весь простір виглядає так, як я собі його уявляла всі ці роки: в ньому дуже багато японських інтерʼєрних рішень, напевно, через моє бажання відвідати цю країну: замість пластику ми використали метал та дерево, зонували простір ширмами, додали паперові світильники, ротанговий стіл та подушки для сидіння. Я хотіла, щоб шоурум був затишним, щоб тут було комфортно і приємно знаходитись. Найважливішим елементом для мене особисто є великий чорний стіл, який я розробила та фарбувала сама. На ньому тепер представлені всі прикраси TRIP:TYCH. Якщо уважно придивитись — стіл зроблений у формі букви Т, і для мене це дуже важлива деталь — тепер частинка мого серця завжди знаходиться в Києві, на вул. Гончара, 24”.