UA
RU

Український бренд Qviten’ презентував нову колекцію із універсальних речей

Редагувати переклад

Qviten’— український бренд жіночого одягу з натуральних матеріалів, народжений сестрами Світланою Соловйовою та Оксаною Дащенко у 2021 році, який створює універсальні сукні, піджаки, сорочки, топи та шорти, які вільно поєднуються між собою.

Історія бренду розпочалася з дотику. Того близького дотику тіла, подиху вітру, обіймів, прим’ятої трави. Все це залишає після себе приховані сліди чиєїсь любові. Qviten’ вірить, що відчуваючи кожен такий дотик, ми транслюємо назовні якість цього відчуття. Бренд прискіпливо обирає матеріали для речей. Основна складова частина одягу — льон, а особливу значущість відіграє
підкладка — частина, яка безпосередньо контактує з тілом — це батист, міцний, щільний, але водночас легкий лляний матеріал.

Український бренд Qviten’ презентував нову колекцію із універсальних речей-Фото 1

Український бренд Qviten’ презентував нову колекцію із універсальних речей-Фото 2

Український бренд Qviten’ презентував нову колекцію із універсальних речей-Фото 3

Український бренд Qviten’ презентував нову колекцію із універсальних речей-Фото 4

Український бренд Qviten’ презентував нову колекцію із універсальних речей-Фото 5

Український бренд Qviten’ презентував нову колекцію із універсальних речей-Фото 6

Кожного квітня бренд презентуватиме нову колекцію одягу для весняно-літнього сезону, а між сезонами випускатиме лімітовані дропи — колаборації. Дебютна колекція побачила світ цієї весни, з лінійкою сорочок, топів, піджаків і штанів у 4-ьох тонах: фуксія, чорний, бежевий та білий.

Читай также: Как правильно подобрать цветовую гамму при дизайне кухни

Зйомки присвячені історії у післядощовому саду та дотику його матерії з двома дівчатами. Сад змінився: засяяв сонцем, став більш близьким та теплим. М’яка земля під ногами, свіжозібрані квіти, уповільнено-легкі думки. Qviten’ надихає затриматися в моменті та сфокусуватися на тому, що може легк забутися, — неспішна насолода погоди та середовища.

“Цю колекцію я створювала с бажання дати жінкам більше свободи, аби вони не переймались з приводу зовнішнього вигляду та вдягали ці речі, як на побачення, так і на співбеседу. Зазвичай ми звертаємо забагато уваги на одяг і забуваємо про те, що це всього-на-всьго річ.Насолоджуйтесь життям, а не речами.” — каже засновніця бренду Світлана.

Нова колекція вже доступна на сайті.

Статьи по теме