Український бренд VIKTORANISIMOV презентує колекцію AW21: Оазис в «кам’яних джунглях»
Український бренд VIKTORANISIMOV презентує нову осінньо-зимову колекцію, яка присвячена пошуку унікальності та інклюзивності в «кам’яних джунглях» мегаполісу. Дизайнер Віктор Анісімов проводить паралель між сприйняттям світу жителем великого міста і людиною, яка прагне повернутися до життя на природі. У першому випадку – його герой не живе, а виживає, перестав помічати красу первозданного світу і нерідко самого себе. У другому – він готовий злитися з природою, відчуває себе вільним і здатним творити у моменті.
В результаті, нова колекція Anisimov пропонує комфортні та універсальні речі для будь-якого клієнта, незалежно від його способу життя, соціального статусу, статі, віку або інших відмінностей. Традиційно для бренду крій виглядає складним і експериментальним. Основну ідею колекції підтримує камуфляжний принт.
«Людина спочатку жила в умовах дикої природи, а тепер вона побудувала собі кам’яні джунглі і намагається в них виживати. Саме тому ми вирішили ввести в неї камуфляжній принт, як посилання на військовий одяг або захисне забарвлення тварин, яке з’явилося у результаті їхнього пристосування до навколишнього середовища. Цікаво, що сьогодні саме речі з таким принтом привертають до їхнього власника особливу увагу та користуються особливим попитом серед покупців у багатьох відомих брендах. Для нас використання камуфляжу теж являє собою певну гру перерахованих смислів», – каже Віктор Анісімов. «При цьому, мені б дуже хотілося, щоб незважаючи «на забарвлення» і життєві обставини, кожна людина відчувала себе особливою, здатною творити і насолоджуватися кожним моментом життя, а наш одяг виступав провідником або інструментом для цього».
Основні матеріали нової колекції VIKTORANISIMOV: бавовна, в’язаний трикотаж, плащівка. З бавовни створені шорти, штани, худі, сорочки, костюми і бомбери. З трикотажу – кілька видів костюмів (з класичними і широкими брюками) та пончо. У плащівці представлені шорти, косинки, парки і класична модель бренду – плед-тренч.
Читай также: Украинский бренд DZHUS презентовал новую коллекцию «Physique» в Париже
Замислюючись про проблему надлишкового споживання і перевиробництва у модній індустрії, Віктор Анісімов підтримує ідею формування універсального гардероба. У новій колекції речі можна носити окремо і комбінувати різними способами між собою.
Об’єднавши ці три напрямки під іронічною назвою МММ (мистецтво, музика, мода), дизайнер Віктор Анісімов запросив гостей відпочити від міського шуму та метушні й зануритися в атмосферу затишного осіннього скверу, спеціально створеного в стінах галереї; насолодитися живою музикою у виконанні Даші Суворової, а також познайомитися з речами з нової колекції VIKTORANISIMOV.
Колекція VIKTORANISIMOV FW21 буде ексклюзивно представлена у концепт-сторі Atelier1, а вже зараз її можно придбати на сайті бренду.