
Український день – вперше на Los Angeles Fashion Week
Вісім українських брендів презентували власні колекції в рамках програми Ukrainian Fashion Forward центру підприємництва та інновацій Startup Ukraine та нагадали про війну в Україні.

Vivons
Шоу українська команда розпочала з міні-фільму українських медійників “Привіт, світе. Я – Україна!”, який розповідає про історію нашої держави до початку війни та наслідки повномасштабного вторгнення рф.
«Українці не тільки борці, але й творці! Вони викликають подив та водночас захват в іноземців. Особливо цікаво спостерігати ВАУ-реакцію байєрів та інфлюєнсерів, коли ті розуміли, що колекції були створені дизайнерами під час війни в Україні», – прокоментувала Анна Петрова, президентка Startup Ukraine.

L’eskizzo

RDNT STORE
У показі взяли участь українські бренди: Vivons, Два кольори (Two Colors), MustHave, TOTAL WHITE, RDNT STORE, L’eskizzo, ROÁR Cruise, Overthesea. До США українські дізайнери приїхали в рамках програми Ukrainian Fashion Forward, мета якої просувати українські бренди глобально і показати потенціал Made in Ukraine світу.
Учасники пройшли двотижневе навчання: майстер-класи, воркшопи, присвячені знайомству з американським ринком та його специфікою. Також був відкритий тимчасовий шоурум українських брендів на LA market, де баєри та стилісти ознайомились з колекціями. П’ять’ українських дизайнерів представили свою колекцію на благодійній вечірці під час нагородження Oscar.

ROÁR Cruise

TOTAL WHITE

Vivons
Більше від
- Маргарет Кволлі та A$AP Rocky у кадрі: як Мішель Гондрі знімав ролик для Chanel – фото
- Український бренд одягу HEY BECCA відкрив перший офлайн-магазин у Києві
- Бренд Feb презентує новий дроп натхненний Федеріко Фелліні «La Pausa»
- Нова зимова колекція від Rikky Hype
- Світова прем’єра 5 сезону «Емілі в Парижі»: Лілі Коллінз, Ешлі Парк та інші зірки на червоному хіднику