
Український бренд одягу HEY BECCA відкрив перший офлайн-магазин у Києві
Магазин в естетиці штучного інтелекту.
13 грудня український бренд HEY BECCA відкрив свій перший магазин у Києві. Простір у ТРЦ River Mall створений у естетиці штучного інтелекту: плавні форми, тактильні поверхні та мінімалістичний дизайн, що підкреслює ДНК бренду — естетичні й комфортні речі зі «скульптурною» посадкою по тілу та особливою увагою до якості та матеріалів.

HEY BECCA відкривав перший офлайн-магазин
Інтер’єр втілений студією Temp Project, відомою своїми концептуальними рішеннями для провідних брендів, таких як Gunia Project, Anoeses, Juna, та інших.
На гостей чекав великий фірмовий торт та безлімітне ігристе, подарунки від бьюті-партнерів до покупок, та запальний діджей-сет протягом всього дня.

HEY BECCA відкривав перший офлайн-магазин
У новому просторі можна буде приміряти улюблені силуети HEY BECCA офлайн, відчути якість тканин, протестувати посадку та зібрати свої образи прямо в магазині. Інтер’єр з продуманим світлом та акцентами створений так, щоб кожне селфі та фото з відкриття виглядало максимально естетично.

Бренд запрошує медіа, партнерів і друзів HEY BECCA розділити цю подію разом і стати частиною першого сторінки в історії офлайн-просторів бренду.
Фото: HEY BECCA
Більше від
- Бренд Feb презентує новий дроп натхненний Федеріко Фелліні «La Pausa»
- Нова зимова колекція від Rikky Hype
- Світова прем’єра 5 сезону «Емілі в Парижі»: Лілі Коллінз, Ешлі Парк та інші зірки на червоному хіднику
- LASTING IMPRESSIONS: святковий дроп від бренду LEZO
- Амбасадорка українських брендів: Келлі Резерфорд в речах Litkovska і ElenaReva