Незалежність — не те, що здобувається раз і назавжди. Це те, за що кожен бореться щодня: кожним своїм рішенням і вибором, своїм голосом, своєю зброєю.
Цьогоріч ми знову святкуємо День Незалежності в умовах боротьби, але так само об’єднані: своєю вірою, традиціями та любов’ю до своєї країни. До свята бренд O.TAJE підготував особливий дроп UNITED, який є символом нашого єднання.
До лімітованої колекції увійшли два світшоти — чоловічий OREST та жіночий ORYNA —, повністю заповнені вишивкою з різних регіонів нашої країни.
Ми з особливим теплом обирали вишивку та намагалися органічно поєднати її у виробі. Кожен малюнок — унікальний, всі ми — унікальні. Але разом — це неймовірний симбіоз, це єднання та сила. Зараз ми об’єднані, як ніколи раніше. Вірою в перемогу, вірою в наші традиції та коріння, бажанням допомагати на всіх рівнях. Цей дроп, який також є благодійним, наш внесок, наше бачення української культури вишивки в сучасному прочитанні,
— коментують засновниці бренду Анастасія Оксак та Яна Стеценко.
Підготовка дропу включала не лише творчу складову, а й ретельне вивчення історії України. Бренд взяв за основу саме регіональне походження вишивки, адже межі сучасного адміністративно-територіального поділу можуть містити декілька історико-етнографічних регіонів — зі своїми особливостями одягу та культури, й вишивки зокрема. В український вишивці відомо близько 200 технік, які шляхом спадкоємності пройшли свій довгий формотворчий процес. Існують різні техніки, як архаїчні, так і пізні, — усі вони є частиною розвитку української культури та майстерності.
Волинське Полісся, Буковина, Закарпаття, Київське Полісся та інші регіони бренд об’єднав на світшоті, обравши вишивку, характерну для кожного. Це візерунки, що наповнені любов’ю, теплом. Вони водночас передають віковічний дух традицій та сьогодення, коли ці традиції та зв’язки відроджуються, набувають нової сили та значення.
Читайте також: До Дня Незалежності: апсайклінг бренд 1991 презентував дроп “Independence”
Лімітований дроп UNITED від O.TAJE доступний до продажу на сайті вже з 22 серпня. Весь прибуток з його продажу бренд направить на актуальні збори фонду UNITED24.