Закрити
UA
Мода

У Києві відбувся перший український Business Stand Up: Work Humor Balance

Поділись:

Бізнес-шоу відбулося 9 грудня на сцені столичного клубу Freedom Hall. Найкращі топ-менеджери та підприємці країни розповіли про своє професійне життя із самоіронією та гумором. 

posts-to-db-Фото 1

Захід зібрав майже 400 гостей, серед яких були помічені менеджери та власники відомих компаній., а також віце-прем’єр-міністр України Павло Розенко та його супутниця, журналістка Нового каналу, Крістіна Лебідь. 

Професійно веселий вечір провів Валерій Жидков, автор і ведучий проектів студії «Квартал-95», за його словами, формат вдався і навіть заслуговує на телевізійну форму.

Наталія Слєпцова, ідеолог та організатор бізнес-стендапу:

Якщо комік може бути президентом, то чому підприємцю не стати на один вечір коміком? — саме з цією думкою я вирішила зробити пілотне шоу. 

Організатори відзначили, що Business StandUp: Work Humor Balance – це експеримент, де інтелектуальний гумор та робочі будні злилися у реальні стендап-історії, яких не знайти у гугле. 

Кожен спікер мав свій неповторний сюжет, справжнім відкриттям вечора став професійний гумор Ігоря Смілянкого, генерального директора «Укрпошта» та одкровення Ольги Рудньової, голови Фонду Олени Пінчук «АНТИСНІД». 

Також на сцені можна було почути про тонкощі продажів у страхуванні та неймовірні курйози, які цьому супроводжують від керуючого акціонера «Арсенал Страхування» — Марини Авдєєвої. 

Завісу українського кіно підняла Поліна Толмачова, маркетинг-директор телепродакшну Film.ua. 

Андрій Пивоваров, автор програми «Магія ранку», розповів про «сіль» у пошуку та наймані персоналу.  

Читайте також: Фотозвіт: Як пройшла конференція MC@work

Ольга Роєнко, засновник агентства Royenko Agency, жартувала на тему креативного підприємництва. 

Генеральний директор Advanter Group, Андрій Длігач, як справжній стратег та футуролог, поділився прогнозами на майбутнє.

Олександр Соколовський, власник компанії «Текстиль-Контакт», розповів історію компанії від моменту її заснування — 1 квітня.

Виступ кожного був концентратом мудрості, іскрометних жартів, легкого сарказму, неймовірних пригод, складних бізнес-рішень, великих удач, дрібних факапів та цінних порад.

Гості івента розмістили на своїх сторінках у соціальних мережах понад сотню публікацій із жартами та фотографіями спікерів, що говорить про успішний та затребуваний формат.  

Організатори вже отримали понад два десятки заявок на виступ від потенційних бізнес-стендаперів. Наступний Business StandUp заплановано на середину весни 2020 року. 

[mc_gallery id=334783]