
В кожного своя муза: сталий бренд Apsara презентував колекцію весна-літо 25
Колекція SS25 присвячена людям, які надихають нас, дають сил рухатись далі роблять усе можливе і неможливе для мети. Адже є серед нас люди-музи, у кожного своя.

Бренд Apsara теж має свою музу — це тендітна та неймовірно сильна, цілеспрямована Валерія Шевченко, людина, що дуже багато зробила для бренду і назавжди лишатиметься в його серці та ДНК. Валерія, як модель та танцівниця, постала в зйомці кампейну в образі напівбогині та музи Apsara в трьох проявах, які символізують три сильних емоційних стани:
– любов, пристрасть, жагу до життя;
– силу прагнення, наполегливість та стійкість духу;
– споглядання, мудрість та виваженість, легкість та жіноча ніжність.

Відповідно, в колекції задіяні три основні кольори, щоб передати ці стани: червоний, чорний та світлі пастельні.
В колекції, як завжди, можна побачити багато ручної роботи: макетний спосіб моделювання, гачкування, бахрома, вишивка широкими стрічками, що виготовлені із залишків тканин минулих колекцій. Червоний жакет – повністю ресайклінг виріб, перероблений із елементів одягу минулих сезонів.



Дана колекція була представлена на BCEFW в місті Будапешт та згодом на UFW, який нарешті повернувся додому. Партнером взуття та аксесуарів на Тижні моди став бренд HOLIDAY. Його візитівка — це поєднання жіночного стилю, високої якості та індивідуального пошиття взуття за замірами.
Більше від
- Маргарет Кволлі та A$AP Rocky у кадрі: як Мішель Гондрі знімав ролик для Chanel – фото
- Український бренд одягу HEY BECCA відкрив перший офлайн-магазин у Києві
- Бренд Feb презентує новий дроп натхненний Федеріко Фелліні «La Pausa»
- Нова зимова колекція від Rikky Hype
- Світова прем’єра 5 сезону «Емілі в Парижі»: Лілі Коллінз, Ешлі Парк та інші зірки на червоному хіднику