
В Парижі відкрився постійно діючий концепт-стор українських брендів – Kvitka
В паризькому артистичному кварталі Маре по вулиці Вольта, 58 відкрився концепт-стор українських брендів, в якому органічно поєдналися фольклор та сучасна мода. В магазині можна придбати одяг, декор та предмети з національною символікою від таких брендів, як EmbroideredGem, Adamskaya, Capsula 44, Сhalety, TG botanical, FINCH, Makmar x Foltovych, Ano! та інших.

Стіни, розмальовані петриківським розписом, притягуть погляд прохожих – як місцевих жителів, так і покупців з різних країн світу. За майже місяць роботи бутіка вишиті сорочки, самобутню кераміку й інші речі українських виробників розійшлися по всій Европі й попрямували в США, Великобританію, Китай, Тайланд та Скандинавію.
Головна місія бренду – допомагати. Ми підтримуємо креаторів, що відновлюють роботу під час війни, а частина виручки йде на допомогу дітям, які стали жертвами російської агресії: магазин співпрацює з фондом у Львові.



Model: Audrey Maclain
Photographer: Anna Tytarenko
Stylist: Tania Tuka
Muah: Olga Kruglova
Більше від
- Антонен Трон – новий креативний директор Balmain
- MINT х Тетяна Карікова: переосмислення естетики Золотого Голлівуду
- Колекція «CYCLE» від JUNA BAGS: знайомі форми, нові акценти
- Забудьте про незручні підбори: barefoot-взуття Emmelie Delage для «заземлення» та здоров’я
- Бренд NEHA презентує колекцію «Reborn»