Предыдущая статья
Емоційне оніміння: що це і як з ним справитись
З 14го по 17-е квітня в парижському артистичному кварталі Маре пройде Charity Pop-up Store з 10-ю українськими брендами, серед яких: Nitka, Karunas, Kolosova, Nataliya Novitska, Makmar x Foltovych, Motyv, E.P.P.S., Capsula44, EmbroideredGem, UAngels. Виручені кошти будуть передані на підтримку українських дітей постраждалих під час війни.
«Як ніколи раніше відчувається необхідність у реалізації цього благодійного проекту. Ми сподіваємость, що через підтрімку українського fashion-бізнесу ми зможемо допомогти як найбільшій кількості дітей, які постраждали внаслідок російського вторгнення на теріторію України. Дуже вдячна кожному, хто долучився та у кого також відгукнулось серце.
В рамках Charity Pop-up Store готуємо з українською командою Agensi велику арт-инсталяцію, щоб ще більше привернути увагу до цієї проблеми», — Тетяна Тука, організаторка Charity Pop-up Store.
Charity Pop-up Store буде відкріт на протязі чотирьох днів (з 14го по 17-е квітня) з 10 до 21 години за адресою: 58 rue Volta, 75003 Paris.
Читайте також: SLEEPER: ДОПОМОГА ДІТЯМ, ЯКІ ПОСТРАЖДАЛИ ЧЕРЕЗ ВІЙНУ