Стильні прикраси у милих блакитних коробочках – заповітна мрія не лише жінок, а й чоловіків. Це довів новий рекламний плакат ювелірного бренду Tiffany&Co.
На чорно-білому знімку з написом Will You?, що рекламує обручки, ми бачимо усміхнених чоловіків. Це не професійні моделі, а реальна одностатева пара із Нью-Йорка!
Свою нову рекламу прес-служба Tiffany&Co прокоментувала так:
«Така реальність: у наш час шлюб необов’язково має бути традиційним. Справжнє кохання може набувати різних форм».
Рекламна кампанія за участю представників сексуальних меншин – це не новинка. Такий маркетинговий хід проробляли марки Gap, Ray Ban, Banana Republic, J. Crew. Але це, мабуть, перший випадок, коли консервативний бренд, що проповідує сімейні цінності, висловив підтримку гомосексуалістам.