В Україні втретє відбувся BE SUSTAINABLE! Fashion Summit
7 лютого 2021 року, під час Ukrainian Fashion Week No Season 2021, в онлайн-форматі відбувся вже третій саміт, присвячений розвитку сталої моди в Україні.
BE SUSTAINABLE! — це професійна міжнародна подія, спрямована на підвищення рівня експертизи у напрямку сталого розвитку українських професіоналів, які працюють у сфері дизайну та виробництва одягу. BE SUSTAINABLE! Fashion Summit пройшов за підтримки Програми малих ґрантів публічної дипломатії уряду США — «Культура та програми для молоді» 2020-2021.BE SUSTAINABLE! Fashion Summit відбувається під егідою Ukrainian Fashion Council, у межах офіційної програми Ukrainian Fashion Week.
Тема третього BE SUSTAINABLE! Fashion Summit — Digital Innovations and Sustainability.
У новому сезоні проєкт представив колекції sustainable-дизайнерів у межах офіційної програми Ukrainian Fashion Week.
BE SUSTAINABLE! x FFFACE.me for СHERESHNIVSKA
У рамках проєкту вперше було презентовано показ з елементами доданої реальності. Український сталий бренд СHERESHNIVSKA презентував нову колекцію Sketches of Tactility. Цифрові декорації для fashion-шоу і для проєкту BE SUSTAINABLE! створили діджитал-студія FFFACE.me та сет-дизайнерка Love Curly.
«Оскільки зараз більшість показів відбувається без глядачів, питання створення декорацій перейшло в іншу площину. Зараз важливо, щоб було красиво не на майданчику, а в кадрі, який побачать глядачі. Доповнена реальність круто вирішує це завдання, створюючи атмосферу без витрат на фізичний продакшн і без кордонів для фантазії. Можна додати літаючих роботів-акробатів, трибуни античного амфітеатру або навіть спалахи камер.
Для глядача все буде виглядати, як живе, а бренд може уникнути додаткового виробництва фізичних декорацій, що відповідає ідеям відповідального споживання», — Дмитро Корнілов, CEO FFFACE.me.
«Я вдячна команді UFW і хлопцям з FFFACE.me за новий цікавий досвід. Давно чекала моменту, коли AR-технології будуть активніше використовувати в Україні не тільки для реклами, але й для створення креативного контенту. Дизайнерка надихалася роботами Paull Negau, для себе я виділила скульптури художника, вони стали основним натхненням у створенні декорацій», — Love Curly.
POSTUSHNA Re-Fashion for DHL
DHL Express Україна та дизайнерка бренду POSTUSHNA презентували спеціальну капсулу, яку Юлія Постушна розробила на основі форми DHL, що була у використанні.
«Для мене компанія DHL ‒ це масштабність, швидкість та інноваційність. Усі ці риси я б хотіла втілити у своїй колекції, адже вони так чи інакше характеризують сучасний життєвий устрій», ‒ прокоментувала Юлія Постушна.
Цей приклад може стати рішенням для переосмислення вживаного робочого одягу, а також поштовхом до колаборацій креативного сектора і промисловості.
Читай также: Многоликие худи — главный тренд весны 2021, который нужно носить уже сейчас
Action: Sustainable Fashion: Artisanal by Litkovskaya
У рамках програми BE SUSTAINABLE! відбулася прем`єра фільму “Action: Sustainable Fashion: Artisanal by LITKOVSKAYA”.
Бренд LITKOVSKAYA представив екологічну демікутюрну лінію ARTISANAL, що є квінтесенцією ДНК марки. Ода традиціям і данина сучасності, міст між минулим і майбутнім, шанс дати речам друге життя ‒ у лінії втілено ключові цінності бренду. Як саме життя складається з тисяч яскравих моментів, так і колекція Artisanal від LITKOVSKAYA поєднує у собі безліч елементів ‒ обрізки тканин, вінтаж та залишки архівних колекцій, переосмислені та перетворені у новій формі поза рамками часу і трендів.
DZHUS
Лейтмотивом осінньо-зимової капсули стало розшарування структури виробу як спосіб розсунути межі його утилітарності. Розмаїття сумок у колекції є
символічним, а їхня форма апелює до впізнаваних видів пакування, адже DZHUS продовжує мотивувати до ресайклінгу та вибору багаторазової тари.
POLINA VELLER
Ідея та назва нової колекції народилися як емоційний відбиток під враженням від кримськотатарського елементу старовинних ремесел oyma. Традиційно, це вирізаний малюнок-трафарет для вишивки або створення аплікацій для килимів.
Сучасний стиль життя, разом із матеріалами й технологіями, дає змогу віднайти стародавній елемент oyma як самостійний вид мистецтва.
BE SUSTAINABLE! Fashion Summit
Незважаючи на всесвітню пандемію та певні труднощі в організації масштабних заходів, до яких призвів глобальний карантин, програма BE SUSTAINABLE! Fashion Summit розширила формати та рівень міжнародної експертизи, запустивши окремі напрямки українських та міжнародних експертів.
Саміт відкрили голова департаменту комунікацій та sustainability Ukrainian Fashion Week, керівниця BE SUSTAINABLE! Дар’я Марусик та директорка департаменту з питань поводження з відходами та екологічної безпеки Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів Олена Колтик.
Серед запрошених міжнародних спікерів з власними презентаціями виступили:
- Патрік Дафі (Patrick Duffy), засновник Global Fashion Exchange. Тема виступу Патріка була присвячена так званій діджитальній утопії, в якій ми зараз перебуваємо, та як глобальна діджиталізація впливає на розширення свідомого ком’юніті.
- Паула Веґа Таґл (Paula Vega Tagle) та Алексія Планас Лі (Alexia Planas Lee), керуючі партнерки Circular Fashion Summit, говорили про діджиталізацію моди в контексті використання Blockchain-технології.
- Орсола де Кастро (Orsola de Castro), засновниця та креативна директорка глобального розвитку Fashion Revolution, провела QA-сесію з аудиторією та поділилась думками про те, як мейнстрім може негативно впливати на середовище, та про етичні аспекти розвитку fashion-індустрії.
- Джулія Вімс (Julia Weems), директорка школи моди в IED Barcelona Escola Superior de Disseny, говорила про методологію та інновації у створенні сучасного дизайну.
- Лекція Сабріни Ґільдехаус (Sabrina Gildehaus), CEO GILDEHAUS, була присвячена тому, як цифрові інновації впливатимуть на шлях до сталого розвитку та одночасно збільшуватимуть дохід, нарощуючи ефективність капіталу невеликого бренду в Україні.
- Дмитро Корнілов, CEO FFFACE.me, відповів на питання: де хайп, а де реальна користь AR/VR у fashion-комунікації; як перетворити споживачів у соцмережах на бренд-амбасадорів; що та як потрібно міряти fashion-бренду в digital.
- Марія Ортинська, СЕО патентно-юридичної компанії IPStyle, зосередилась на питаннях інтелектуальної власності для AR/VR у модній індустрії.
- Катерина Бякова та Максим Голуб, дизайнери бренду FINCH, на своїх прикладах продемонстрували, як досягти сталості бренду за допомогою AR.
- Вадим Сидорук, генеральний директор DHL Express в Україні, говорив про циркулярні практики у креативних колабораціях та презентував спільний проєкт із брендом POSTUSHNA.
Саміт завершила панельна дискусія tech-стартапів від Sector X. Модератори Анна Тян, Head of Communications в Sector X, та В’ячеслав Маякін, Head of Patrnerships в Sector X, разом із учасниками Катериною Галіч, Head of Sales, 3DLook, та Галиною Орєховською, співзасновницею та Head of Product в 4comfortshoes, обговорили умови адаптації ринку моди до нової реальності через технології.
Офіційний партнер BE SUSTAINABLE! Fashion Summit ‒ DHL Express Україна ‒ засновник «зеленої логістики». Маючи активну корпоративно-соціальну позицію, компанія DHL підтримує молодих дизайнерів у їхньому прагненні творити нову відповідальну моду та сприяє виходу на міжнародні fashion-ринки. Дотримуючись у діяльності принципів сталого розвитку та забезпечення позитивного впливу на суспільство і довкілля, компанія DHL робить свій позитивний внесок у розвиток світу і ставить перед собою мету забезпечити нульовий рівень викидів при наданні логістичних послуг до 2050 року.