Дизайнери завжди мали слабкість до квіткових мотивів. Але цього сезону півонії, гортензії, троянди та лютики зводяться у справжній модний культ, упевнена співзасновник. Один Group Вікторія Козлова.
Цей «роман із садівником» розпочався ще на зорі новітньої модної історії. Коко Шанель обожнювала гортензії, Гучіо Гуччі у співавторстві зі своїм другом-ілюстратором Вітторіо Аккорнеро створив один із найвідоміших у світі принтів Flora, а Крістіан Діор і зовсім ще в дитинстві так надихнувся садами своєї мами, що потім назавжди вписав у наш гардер. -Квітка». Справа великих дизайнерів мешкає і сьогодні. Флористичні принти та мотиви залишаються незмінною складовою будь-якого весняно-літнього сезону. І нинішній, звичайно, не став винятком. Щоправда, дизайнери розділилися на «ботанічні гуртки»: одні пропонують нам одягатися в сукні, костюми-двійки і навіть мундири (як у Louis Vuitton), прикрашені розсипом ніжних польових квітів, а ось інші радять не соромитися і розцвітати пишним кольором за допомогою принтів яскраво-червоних троянд та обпалювально-жовтогарячих тюльпанів.
У першому таборі опинилися навіть ті бренди, які традиційно зневажали принтами. Наприклад, завжди стримані Max Mara видали абсолютний хіт – брючний білий костюм, по якому легким розсипом проходять оранжево-лілові суцвіття. Ну а ті, хто на квітковій темі практично спеціалізується (Giambattista Valli, Erdem) теж не підкачали: мені особливо подобаються їх сукні, що струмують, з спадаючими хвилями з волошок і кульбаб, при погляді на які відразу хочеться в цю ж секунду полетіти в Прованс.
Що ж до другої «групи за інтересами», яка вирішила не розмінюватися на дрібниці і пустити в хід найяскравіші квіти, причому за принципом «все краще відразу», то там традиційно в лідерах бренди з яскраво вираженим характером і ДНК. Так, наприклад, Dolce & Gabbana прикрасили невагомі туніки, сукні-футляри та пишні спідниці не лише дарами південно-італійської флори, а й суцвіттями овочевих та плодово-ягідних культур. Їхній «букет» з квітучих нектаринів, листя салату і навіть капусти не залишає байдужих і дає стовідсоткову гарантію того, що вас точно помітять і впізнають із тисячі.
Інший любитель легкого епатажу, Philipp Plein, цього сезону у своїй модній оранжереї виростив лише троянди. Але зате які! Квіти драматично-вишневого кольору розпустилися на сукнях, світшотах, денімі та, звичайно ж, фантазійних футболках.
З принтом з троянд несподівано пограли і Marni – правда у італійського бренду, що славиться своїм оригінальним підходом до речей, вони пофарбувалися в несподіваний зелений колір і сигналізують, швидше, не про фатальний, а про розслаблений настрій.
На цьому Балу квітів деяким особняком стоїть Будинок Moschino. Його креативний директор Джеремі Скотт вирішив, що якщо вже й казати в колекції про квіткові мотиви, то буквально. Саме тому на подіум він вивів усіх топ-моделей нашого часу – від Кайї Гербер до сестер Хадід – у костюмах тюльпанів, латаття, троянд чи взагалі цілого букета.
Звичайно, ці образи ніяк не назвеш утилітарними та створені вони були виключно для подіумного шоу, обкладинок глянцю та виступів на сцені. Але ідею всього сезону Джеремі Скотт висловив найбільш яскраво та ємно: розквітайте на радість собі та оточуючим та даруйте світові красу. І тоді він обов’язково відповість вам взаємністю.
Фото: ImaxTree, архіви прес-служб