Бренд Valentino з’явився на модній карті в 1968 році – саме тоді італієць Валентино Гаравані блискуче показав свою культову «Білу колекцію». Але, незважаючи на такий старт, символом його модного Будинку все ж таки став червоний. За легендою, свою першу червону сукню Валентино створив під впливом опери. І хоча після відходу маестро нові інвестори, які взяли курс на молодих клієнтів, відійшли від головної лінії – бездоганної елегантності у дизайні, вони зберегли другу складову концепції – емоційність.
Нова колекція бренду сезону SS’17 призначена для юних дівчат. Її девізом стали “проста розкіш”. Героїні Valentino зухвалі та трохи наївні. І саме для них на одязі розцвіли екзотичні квіти, заспівали райські птахи та змахнули різнокольоровими крилами метелика.
Серія з принтами “Тропічний Сон” зустрічається як в одязі, так і в аксесуарах. Насичені яскраві фарби так і тягнуть за собою у світ неймовірних пригод. Безумовно, речі із цієї серії настільки самодостатні, що доповнити їх можна лише однотонними предметами одягу та невеликими аксесуарами. Тому цього сезону дизайнери обмежилися лаконічними формами, представивши серію взуття в мінімалістичному стилі.
Але найпопулярнішими та знаковими для бренду з сезону в сезон залишаються босоніжки Rockstud із шипами, які вже інтерпретувалися у туфлі, балетки та навіть кросівки. За допомогою фурнітури з квадратних заклепок дизайнери під керівництвом креативного директора бренду П’єрапаоло Піччолі щоразу обігрують предмет по-новому, роблячи класичну модель ще суворішою, кросівки – молодіжними, а сандалі – схожими на взуття римських гладіаторів.
У колекції також є безліч моделей з лакованої шкіри та елементи еклектики. Так, гіпюр із суконь успішно перекочував на кросівки, ставши частиною декору, і навіть денім – такий незвичний матеріал для Valentino, м’яко вписався у весняно-літній сезон.
Поруч із яскравими забарвленнями вживаються ніжні тони: блідо-рожевий, світло-бежевий, перлово-сірий. Але лейтмотивом, як і раніше, залишається червоний, як данина історії бренду. Цей напрямок можна охарактеризувати як екстравагантний романтизм, що органічно поєднує в собі класику і свіжий погляд на моду.
Нова колекція бренду представлена у мутильбрендовому бутіку Symbol у Дніпрі, Одесі та Харкові. Для більш детальної інформації заходьте на symbol.ua